Terug naar overzicht
Hey Aline,Wij trouwen een weekje vroeger.Bij ons is al in orde:- zaal- traiteur- trouwkledij van mij- ringen- dj- getuigen- fotograaf- vastleggen stadhuis- huwelijkreis: heel belangrijk :-)nu gaan we ons bezighouden met het updaten van de gastenlijst zodat we hierop onze uitnodigingen, wijn, tafelverdeling, decoratie,... enz kunnen in orde maken.Veel succes
Hey Aline,Wij trouwen net zoals jullie op 13 juni 2009 en hebben volgende vastliggen:- Kerk- Gemeentehuis- Zaal- Wagens- trouwkleed en kostuum- trouwringen- fotograaf en videograaf- Dj- vluchten voor de huwelijksreisJe kan onze verhalen volgen: www.kenencindy.bruiloftsite.nl Cindy
hallo, tof dat er nog koppels zijn die deze datum hebben gekozen. het getal 13 is immers niet altijd populair. Bij ons is het ons geluksgetal aangezien onze dochter geboren is op 13 juni!!wat is bij ons reeds geklaard:- zaal- trouwkleed - DJ (moeilijkste beslissing ooit voor ons)- trouwkleed - kostuum deze week- lijst van genodigden (in opbouw)- kledij bruidskindjes ( idee in opbouw)- uitnodiging (creatie volop in de maak- ...huwelijksreis doen we pas in zomervakantie en daar zijn we stilletjesaan voor aan het kijken.succes...
Hallo,wij trouwen op 6juni en hebben volgende al in orde:-zaal-traiteur-trouwkledij van mij en voor ons dochtertje-kerk-stadhuis-fotograaf-Dj-getuigen-vervoer-deze maand nog de ringen en kostuum-met de nieuwe collectie moeten we nog zien voor kledij voor ons zoontjeVoila, zo te zien zijn we allemaal goe mee op schema:-)grtjs, Nathalie
Hoi collega-bruidjeWij trouwen op 20 juni en hebben het volgende klaar:- zaal- dj- ringen- bruidskleed- bedankjes- kerk- stadhuis- zanger voor de kerk- al een voorlopig exemplaar van ons misboekje- voorlopige gastenlijst- fotograaf en videograaf-fotolocatieDit is het denk ik... momenteel zijn we bezig met de huwelijksreis te plannen! LEUK!
Dank jullie voor de antwoorden.Wij hebben in orde:ZaalTraiteuren (1 voor 's middags met suite en 1 voor 's avonds)DJTrouwkleed (met alle bijkomstigheden)BruidsjuweelMake-up, manicure, kapper (bruid)FotogaafVideograafgetuigenOntwerp uitnodigingenHuwelijksreisMaar moeten nog veel doen hoor:Kledij bruidskindjesKledij bruidegomRingenBedankjes (kan ook nadien)VervoerFotolocatieDefinitieve gastenlijstBoeketEnveloppendoos...Als ik iets vergeet--> laat het mij weten a.u.b. (trouwen niet voor de kerk)
Hey AlineGrappig, ik trouw 20 juni, en ook met een Aline :).Wij zijn ook al goed opgeschoten, klaar is:FotograafZaalCateringLocatie receptieKerkGastenlijstFoto-albumTrouwkleedGetuigenDJWaar we nu volop mee bezig zijn, en al in grote lijnen beslist hebben:Vervoer (we weten al welke auto's, enkel de planning nog juist)Ringen (hebben al contact opgenomen met de juwelier om eens dieper te bespreken)Huwelijksreis (zijn gisteren naar het reisbureau geweest, en zullen deze of volgende week beslissen)Enveloppendoos (weten al welke, enkel nog samen bestellen met de uitnodigingen)Uitnodigingen (binnenkort bestellen)Bedankjes (enkel nog halen)Stadhuis gaan we binnen twee weken vastleggenKledij bruidskindjeBinnenlocatie voor de foto's, al mee bezig, maar we vinden niet de geschikte locatie, ideëen altijd welkom ! (Regio Schoten))Waar we nog niet aan begonnen zijn:BruisboeketEn voor zover alles mij te binnen schiet is dit het enige nog
Mijn verloofde en ik trouwen die dag in evergemis al in orde*vastleggen uur stadhuis*vastleggen kerk*vastleggen feestzaal*kleed gevonden*trouwringen*ceremonie wagen (als hij klaar geraakt tegen die datum, is oldtimer van schoonbroer)Nog te doen*kiezen wat te eten*uitnodigen maken en versturen*bepaalde familie leden zeggen dat we trouwen (reden is al eens vermeld in vorige topics)*bedankjes*huwelijksreis boeken( wachten tot goedkeuring verlof van verloofde)*Trouwfoto locatiesDJ en fotograaf is via via dus afwachtenwaar trouwen jullie mss?