Terug naar overzicht
hallo, wij trouwen in zaal ter eeste Roeselare, die is allesbehalve traditioneel. (brouwerij rodenbach) je zit tussen de houten vaten!!maar er is ook het fabriekspand in roeselare. groetjes en succes met de zoektocht!!Lies13juni09
Hallo!Wij trouwen in Salons Rembrandt www.salonsrembrandt.be Das in Vichte dus wel wat in de rand waar jullie zoeken. Maar wel een schone locatie!
De Hoop in Waregem!Echte aanrader!Totaal nieuw en verrassend concept!Sofie
Hallowij trouwen in 'Ferme Dewulf'. Oude gerenoveerde schuur, je moet maar eens een kijkje nemen op www.fermedewulf.be Evy
wij geven ons feest in www.zalen138b.be in harelbeke
hey,wij trouwen in De lelie Beauvoorde, beetje verder maar echt mooi. www.salonsdelelie.be groetjes
Hallo,wij trouwen in het fabriekspand in roeselare. Daar kan je de zaal inrichten zoals je het zelf wil (www.fabriekspand.be ) dus je kan het inrichten volgens de stijl dat je zelf wil. Je moet dan natuurlijk wel zelf een traitteur aanspreken. Wij trouwen daar op 10 juli.groetjes leen
Wij trouwen in't Klokhof in Marke (Kortrijk). de zaal werd 2 jaar geleden volledig vernieuwd. www.klokhof.be het is de modernste zaal en meest trendy die ik al gezien heb!good luck!herlinde
Hallo iedereen,echt bedankt voor jullie vele reacties. Al veel nieuwe zalen leren kennen die nog totaal onbekend waren voor mij. Ik denk dat ik ook wel nog veel zal bijleren op de trouwbeurs dit weekend.Groetjes,Sharon