Terug naar overzicht
Hey Mieke,Ik had een tijdje geleden dezelfde vraag gepost. Het onderwerp was toen bruidaccessoires. Men heeft mij daar de website doriensfrutsels.nl aangeraden ofwel juweeltjes van Swarovski.Groetjes,Hilde
Ik hou van de juwelen van Helga Verlinden. Ze heeft hele mooie winkel in Leuven op de Bondgenotenlaan. Het is een speciale stijl, maar ik vind ze zeer geschikt als bruidsjuweeltjes. Het is wel een andere prijsklassen dan beadbeauties of doriens frutsels... Die keuze is natuurlijk aan jullie.
Hallo,In Hasselt heb je op 2 locaties 'het parelwinkeltje'. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar er lagen heel wat mooie dingen in de etalage. Van klassiek tot modern en in alle prijsklassen!Succes.
er zijn ook winkels waar je een paar kettinkjes kan meenemen als je het trouwkleed gaat passen. Dan zie je direct hoe het bij je kleed past.
Hey,Ik heb mijn juwelen besteld bij beadbeauties. Ze zijn momenteel onderweg, dus ik kan nog niet zeggen of ze goed gelukt zijn, maar ik heb er wel al een foto van doorgekregen en dat zag er heel goed uit. Het is een persoonlijk ontwerp geworden, op basis van de juwelen op haar site.Ik kon gewoon zeggen wat ik graag zag, en hoe ik dit wou aanpassen en zo... Ze verstond ook direct wat ik bedoelde. Toen ze de foto met het resultaat opstuurde, was het geen enkel probleem dat ik nog een kleinigheidje wou toevoegen, en dit zonder meerkost.Ik heb een set met een ketting, een armband en oorbellen besteld, en dit kwam in totaal op 50,50 euro, incl verzendingskosten. Ik verwacht de juweeljtes één dezer dagen, en ben al zeer benieuwd.Groetjes,Lieve