Terug naar overzicht
Wij nemen waarschijnlijk volgende nummers: - Heaven van Bryan Adams- You'll be in my heart van Phil Collins- Kiss from a rose van Seal- Altijd heb ik je lief van Clouseau- From this moment on van Shania Twain.
al eens gedacht aan Loreena Mc Kenneth (of hoe schrijf je dat??), ook wel mooi en iets speciaals!
Werken jullie met CD's of life, want anders moet je wel aan je muzikant(en) vragen wat in hun repertoire zit.
Wij werken met een CD-tje. Live muziek is (meestal) wel mooi, maar kost weeral zo veel...
Hoi !Jullie zien dat nog goed zitten... wij trouwen ook op 6 augustus, maar het gedeelte van de mis is al een hele tijd in kannen en kruiken.Om op jullie vraag te antwoorden, de muziek van Loreena Mc Kenneth is inderdaad prachtig. Ga er zeker naar op zoek ! Veel succes !
Is het niet Loreena McKennit? Anyway, is inderdaad héél mooi! En anders zijn Michael&Jeff Danna ook de moeite (ik geloof dat hun CD the Deirdre Legend heet ofzo). Wij gaan voor onze receptie ook keltische muziek kiezen.Veel groetjes!Gaëlle
Hoi,wij hebben zelf ook een beetje muziek van die aard gekozen. Je kan ook es kijken bij Lais. Wij hebben 'In this heart' van hun genomen, een cover van Sinead O'Connor. Mijn vriend en ik houden van Dead Can Dance, ook muziek die jij bedoelt. Je kan bij Norah Jones es zien, daar hebben wij 'Sunrise' van genomen. Loreena McKennit kennen we ook goed en dan heb je nog Sarah McLachlan!Keuze genoeg zou ik zeggen,veel succes nogwij trouwen een dagje vóór jullie!Nathalie
Superbedankt allemaal,Jullie hebben me echt een serieus stuk vooruit geholpen !!!Ik was een beetje vastgelopen en die datum nadert inderdaad snel;-)Nu kan ik terug gericht beginnen zoeken.GroetjesTanja