Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

6-1-2009 17:38:07
Hallo,

Heeft er iemand positieve of negatieve ervaring met FEDE DI ORO? Kan men er mooie trouwringen van goede kwaliteit vinden?
Bedankt voor jullie reacties.
Liesbeth
20/06/2009

Liesbeth
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 511

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik6-1-2009 17:45:16

Wij hebben onze ringen er twee weken geleden besteld. We hadden in onze buurt (Gent) al veel rondgekeken maar niets gevonden dat we allebei mooi vonden, en dat binnen ons budget lag. Bij Fede di Oro hadden ze heel veel keuze en uiteindelijk hebben we onze ringen daar gevonden: een witgouden ring met twee streepjes voor mij, en dezelfde ring in het geel goud voor mijn vriend. Bij mij gaan we er ook een rij briljantjes in laten zetten. Alles kostte samen 735 euro, wat je volgens mij al betaalt voor mijn ring alleen bij de meeste andere juweliers.
Op hun site staan ook een paar ringen (de onze staan er ook op)
We mogen ze in juni halen, dus je wacht best niet te lang!

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Lindsey
1-5-2009
 Meld misbruik6-1-2009 19:15:55

Hallo Liesbeth,

Wij hebben onze trouwringen ook besteld bij Fede di Oro in de kerstvakantie. We vonden de kwaliteit zeker even goed van de gewone juwelier en het voordeel is dat je echt je ring een groot deel zelf kan samenstellen (die ring, die breedte, die afwerking in die kleur...)

Ook de prijs is heel goed te doen. Wij betaalden 596 euro voor het paar. Ok, ik heb wel geen briljantjes erin, maar vind dit dan ook niet mooi.

Ook mijn zus die in oktober getrouwd is, heeft hier haar ringen besteld en ook zij is zeer tevreden over het atelier.

Groetjes,

Lindsey
(01/05/2009)

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik6-1-2009 19:20:54

Hoi Liesbeth, Mijn broer en zijn vrouw hebben hun ringen daar gehaald.. Ze zijn nu 2 jaar getrouwd en zijn nog steeds heel erg tevreden.. Ze hadden voor haar een ring met briljantjes en voor hem hetzelfde zonder briljantjes..

Wij zijn daar dan ook gaan kijken en hebben onze ringen ook zelf samengesteld.. 570 euro voor Witgouden ringen.. De mijne met 3 briljantjes. We zijn benieuwd voor het resultaat!! De service is ook heel goed.. Ze zijn erg vriendelijk en nemen de tijd voor je om te kiezen.. Je mag ontzettend veel modellen bekijken en daar je favorieten uit kiezen..

Daarna mag je even met z'n tweeën bespreken.. En dan komt hij terug.

Je moet er wel op tijd bij zijn, want ze zijn wel erg geliefd.. Hebben het erg druk.. Misschien kan je een afspraak maken, net na de beurs in kortrijk?? Dan krijg je misschien nog beurskorting ;), die hebben wij ook gekregen.. 10%

Groetjes

Ellen

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik6-1-2009 19:33:32

wij hebben daar ook onze ringen besteld, je vindt er idd veel op de site en de kwaliteit is heel goed, ter plaatse hebben ze echt nog heel veel meer modellen en je mag zelfs 'oud goud' inruilen ook, dus zo gaat de prijs nog een heel stuk naar beneden. Ik kan niet wachten tot ik hem mag aandoen. Heel vriendelijke mensen ook !

Linsey
11-7-2009
 Meld misbruik6-1-2009 20:56:41

Waar is deze winkel?

Nella
14-3-2009
 Meld misbruik6-1-2009 21:58:28

Hey,
Wij hebben onze ringen ook bij fede di oro besteld en zullen zo een 780 euro betalen met beurskorting afgetrokken. Wij hebben ook bij andere juweliers gekeken en daar kwamen we al vlug rond 1300 voor gelijkaardige ringen.
Je moet er inderdaad wel vroeg bij zijn. Ze rekene zo een 4 a 5 maand levertermijn (de onze zullen in 3 maand geleverd worden omdat we in maart trouwen en besteld hebben in december en het dan wat kalmer is dan in het voorjaar)
groetjes
Nella
140309

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik7-1-2009 8:52:05

Hey Liesbeth,

wij trouwen een maand voor jullie, 20 mei 2009...

Wij hebben onze ringen dit weekend gaan kiezen en besteld, ze waren héél erg vriendelijk en niet opdringerig...

Ze gaan met ons contact opnemen als de ringen klaar zijn rond 20 maart dus een 2 1/2 maand wachten dus valt héél goed mee...

Ze hebben er ringen voor alle prijsklasses dus ik kan je de winkel zeker aanraden...

Groetjes!
En veel plezier met de voorbereidingen...

Tiffany

Liesbeth
30-5-2009
 Meld misbruik7-1-2009 8:55:40

Hey,

Ik wil jullie alvast bedanken voor al jullie reacties. Ik heb dan ook een afspraak bij hen gemaakt. Zaterdag 23 januari mogen we langsgaan. Ik ben benieuwd!!

Groetjes

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 13:34:56

hoi Liesbeth,

wij hebben onze trouwringen ook bij FDO besteld, en waren ook heel tevreden over de service, midden maart verwachten we onzen ringen, wij trouwen op 16 mei 2009 :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...