Terug naar overzicht
Hey,Mag ik even vragen hoeveel je hebt betaald?Groetjes,Cindy
100 euro.. voor 150 uitnodigingen en 2 X 250 visitekaartjes.. die visitekaartjes zijn er wel veel, maar 250 is het minimum, maar zijn echt niet duur hoor..groetjesEllen
Bedankt voor de tip! Ik was ook al enkele keren op die site gaan kijken, maar had het nog niet aangedurfd om te bestellen.
Hoi Ook hier een positieve reacte van Vistaprint. Wij hebben geen uitnodiging besteld maar een bedankkaart. Die zijn gemaakt met de 'grote postkaarten' en een bestaan ontwerp van Vista zelf (wij zijn niet echt foto-minded). Het resultaat is zeer mooi en ik heb er direct nog 50 bijbesteld. GroetjesVéronique C.
hey ellen,Zou je eens een voorbeeld kunnen doormailen naar steven.verkeyn@telenet.bealvast bedanktgroetjes
hey ellen,zou je het zien zitten om ook eens naar mij een voorbeeld te mailen? Ik heb al enkele keren op de site van vistaprint zitten prutsen, maar het lukt me niet zo goed.bedankt!katelijneg@gmail.com
vistaprint ; goed en goedkoopwij hebben bij ava veel geld betaald en de uitnodigingen zijn na 4weken nog steeds niet binnenen we trouwen op 21/2/09pffffffff
Zou je naar mij ook eens een voorbeeld kunnen sturen _> accounting@parkoffice.comAlvast bedankt en groetjesNadia
Wil je mij aub zo'n voorbeeld doormaile?annickjanssen@msn.comDank je