Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw 4 juli 2009

6-1-2009 21:03:50
Hallo,

Wie trouwt er nog 4 juli 2009?
Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen?

Evy

Evy
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 463

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik6-1-2009 21:44:19

hey,

ik heb mn kleedje al een tweede keer gepast, mag er eind februari achter (let op ik ben daar wel immens vroeg mee ;) , mn verloofde gaat deze maand zn pak gaan kiezen;

We zijn de uitnodigingen aan t ontwerpen en zouden die tegen midden of eind januari willen binnendoen bij de drukker om ze te bewerken.

Onze zaal en DJ liggen vast
We zijn onze ringen ook al gaan kiezen

Wat je nu zeker al moet doen is een kapper vastleggen! Ik trouw ook de 4de juli en heb vorige week een afspraak gemaakt met een kapper, kwas just op tijd want die had nog 3 andere afspraken die dag...

Wat we deze maand nog willen doen is: kostuum kopen, schoenen kiezen, uitnodigingen afwerken, iedereen een herinnering sturen...

Als je op de hoogte wilt blijven wat wij allemaal al gedaan hebben:
www.matthiasensarah.bruiloftsite.nl

PS: wij gaan geen mis doen maar wel een soort van ceremonie die we zelf in elkaar willen steken dus daar gaan we ook aan beginnen, en de huwelijksreis is pas voor december, dus daar lopen we ook wel achter...

leuk dat we dezelfde dag trouwen! :)
hoop dat het mooi weer zal zijn! :)

evi
4-7-2009
 Meld misbruik6-1-2009 22:47:15

hey naamgenootje,

Ik trouw ook op 4juli.

bij ons ligt de zaal, wet en kerk vast.
fotograaf, videograaf en cereomoniemeester ook.
Mijn kleed heb ik gekocht, de 17januari gaan wij de kostums kiezen voor de bruidegom en de suite.

Ik ben nu bezig met een partykit. Een zakje met daarin het feestreglemen, 2lichtjes zoals night of the proms, 2 asperienes, en een doosje met hartvormige doopsuiker.

Het vervoer ligt ook al vast.
Dit is wat me te binnen schiet

Make up en kapper leg ik in februari vast, maar is al besproken.

Ik zit nog altijd met een dilemma kwa thema van tafels, wat we gemeen hebben is U2 en puzzels. Maar geen idee wat ik er van moet maken!

Eind jan. gaan we voor het menu te kiezen. voor de Ringen moetn wij maar 2 weken op voorhand kiezen( kvind dit wel beetje krap!!)
en dat is het denk ik

groetjes

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik7-1-2009 11:55:15

hey,

wij trouwen ook die dag.

tot nu toe hebben wij het vervoer geregeld, uitnodigingen gemaakt, bezig met de voorbereidingen voor onze viering met het uvv, dj geboekt, live muziek voor tijdens de viering, menu gekozen (gaan proeven in maart), fotograaf ligt vast, in februari beginnen we met ons overlevingspakket te maken (thema reizen), kleed gekozen (februari 2e pas), mijn ventje heeft bruidsboeket al gekozen, kapper ligt vast...

schiet mij nu zo te binnen.

aja, ons tickets voor onze huwelijksreis geboekt. van 2 tot 30 september naar java en bali

groetjes ellen.

Dominique
6-5-2009
 Meld misbruik7-1-2009 13:01:08

Hallo,
ik trouw een maand vroeger en zoals ik lees zijn jullie allen al verder dan ik , dus mijn boodschap is , ik begin er maar deftig mee ,aan allen een nooit vergeten trouwdag gewenst

Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik7-1-2009 17:01:37

Wij trouwen een weekje later...
Ligt al vast:

- kerkje gereserveerd, afspraak met priester ivm misboekje dit weekend
- ceremonievervoer
- ceremoniemeester
- notarisbesprekingen achter de rug, alles klaar voor trouw voor de wet in februari
- feestzaal
- fotograaf
- videograaf
- muzikanten mis aangesproken (goeie vrienden)
- vliegtickets huwelijksreis naar Botswana geboekt, de rest volgt de komende maanden
- DJ
- afspraken met klank en licht voor op ons feest ook al gemaakt
- bruidskleed gekocht in november, eind mei eerste pas (komt tegen dan binnen)
- al eens gaan neuzen naar de mogelijkheden voor de suite voor de heren en voor mijn ventje
- met de mama's gaan we binnen een 2tal weken eens gaan rondkijken
- bedankideetjes al uitgezocht, kunnen pas later in actie schieten
- schoenen zoek ik in de nieuwe collectie binnen enkele weken
- bloemenwinkel al besproken en 'gereserveerd' (ze nemen maar klein aantal aan per dag)
- kapper en visagiste op de hoogte
- gastenlijst avondfeest af (met adressen en al), receptie in volle voorbereiding
- dachten volgende week de boeken eens te halen bij de drukker en eens te zien wat allemaal mogelijk is.
- trouwringen in december gaan kiezen
- ...

Ons motto is: altijd met iets bezig zijn! In de zomer verklaarden ze ons voor gek met het misboekje bezig te zijn, ondertussen is dat wel af en hebben we al een boel andere dingen gedaan waardoor het niet zo stresserend is op de laatste nipper!

Lieve groetjes,
Ellen

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik7-1-2009 17:32:31

Hey, trouw ook op die datum, vindt dat iedereen al zo ver staat.
Amai het begint me te ontmoedigen:-)
Moet nog kapper, visagiste, ringen, uitnodigingen doen.
Denk wel dat ik nog tijd genoeg heb.
Groetjes en succes nog!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...