Terug naar overzicht
Wij trouwen op 24/09 en zijn volop aan 't knippen, plakken, vouwen om de uitnodigingen weg te krijgen. Zaterdag 06 augustus gaan we de bruidskindjes in het nieuw steken. De snoepjes voor de kindjes aan de kerk moeten nog gemaakt worden, maar we hebben er al wel alles voor in huis. We zoeken nog naar een fotolocatie en een openingsdans, de tafelindeling moet nog gebeuren, de schoonouders moeten nog aangekleed worden en ik weet nog niet wat ik met mijn haar ga doen. Verder zijn de meeste dingen denk/hoop ik geregeld. Dit weekend hebben we vrijgezellenweekend, dan is dat ook weeral voorbij en voor de rest zijn we vooral aan 't aftellen. Iedereen vraagt ons of we nog niet zenuwachtig zijn, zodat we er bijna zenuwachtig van worden. Op het laatste duurt het toch nog lang.
wij trouwen op 16 september en zijn nu bezig met onze menu- en naamkaartjes. Het meeste is in orde (enkel onze ringen nog, die gaan we dit weekend kiezen) maar ik denk dat er in de laatste weken nog heel wat details zullen zijn die geregeld moeten worden!! Onze tafelschikking staat ook nog niet vast (daarvoor ben je een beetje afhankelijk van de bevestigingen hé) en langs mijn familie moeten mijn twee zusjes en mijn papa nog om hun kleren. Ik schrijf nu elk dingetje waar ik nog aan denk op een lijst, zo vergeet ik (hopelijk) niet teveel! wanneer trouw jij in september?groetjes!Gaëlle
Hey dames,Wij trouwen op 30 september. Bij ons moet juist het misboekje nog worden goedgekeurd door de pastoor, moeten de moeders nog eens teruggaan om hun kleding te passen, menu's laten drukken, tafelschikking daar wachten we mee tot we alle bevestigingen gekregen hebben. Indien jullie nog jullie uitnodigingen moeten versturen, als je het kan doe het dan op 21 juli, als je dan je enveloppen zelf schrijft en ze verstuurt in België moet je er geen zegel op plakken. Kado van de post voor de 175 jaar van België.Succes met de verdere voorbereiding.
Dag SophieWij trouwen op 09/09!En hebben toch ook al redelijk wat klaar.de laatste uitnodigingen zijn vandaag op de post gedaan.Voor de rest: tafelschikking kan pas gebeuren als we alle bevestigingen binnen hebben.de bloemen voor de kerk, het misboekje afwerken,...GroetjesVanessa
Dag sophietje,Het meeste is nu wel echt gedaan. Uitnodigingen weg, al veel bevestigingen gekregen. De tafelschikking moet nog gebeuren, morgen gecorrigeerd misboekje brengen naar de priester, de huwelijkskaars ophalen en volgende maand naar de notaris. Voor de rest van die kleine dingetjes. Nog een videocamera kopen, een nieuw horloge,...groetjesValerie3/09/05
Dag Sophie,Wij trouwen op 10/09.We hebben het afgelopen weekend de laatste uitnodigingen langsgebracht bij de familie. Eind deze maand zij onze ringen klaar en moet ik mij kleed opnieuw gaan passen.Nu zijn we vollop aan het misboekje bezig, 17/08 moeten we het gaan laten zien aan de priester. De tafelschikking is nog afwachten, de mensen hebben tot 15/08 de tijd om af te bellen. Voor de rest zijn er nog zoveel dingen waar we aan moeten denken...GroetjesSophie
Wanneer trouw je zelf juist in septmeber?
Hoi iedereen, Wijzelf trouwen op 24/09. Er moeten toch nog wat dingen geregeld worden: we hebben onze uitnodigingen en gaan die nu beginnen schrijven, we doen een poging om aan het misboekje te beginnen, we mogen onze ringen ophalen 13/08, mijn kleedje mag ik begin augustus passen. Onze menu is al beslist en gedrukt. Kledij van de ouders is ook al ok. Midden augustus gaan we langs bij de feestzaal.In september gaan we kijken voor de bloemen in de kerk maar we hebben wel al onze bloemiste.Het is nu nog redelijk rustig bij ons maar in augustus zullen we er eens goed invliegen.Groetjes,Sophie
Aha, niet vergeten: goed weer bestellen voor die dag, want daar hoop ik toch wel een beetje op.An & Tom 24/09/05