Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis!

7-1-2009 9:59:10
Hallo iedereen,

Wij zijn weer een stapje verder in onze huwelijksvoorbereidingen. Onze huwelijksreis is vastgelegd: We gaan 11dagen, 10 nachten naar de Kaapverdische eilanden (eilandje Sal), naar het
5-sterren hotel Riu Garope en we hebben de juniorsuite geboekt :-) Kan al niet meer wachten tot we kunnen vertrekken! Nog een 5 maandjes wachten...

Groetjes
Joke
30/05/2009

Joke
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 427

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik7-1-2009 10:39:39

Hey leuk!

Die van ons ligt ook zo goed als volledig vast,
Andalusië, rondreis. Bij jullie zal het wel wat duurder uitvallen dan bij ons denk ik :)

Groetjes

Marieke
18/04/2009

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik7-1-2009 10:47:59

Dag Marieke,

Eigenlijk valt die prijs best wel mee hoor. Uiteindelijk ook "maar" 6 uurtjes vliegen. Al ik hier soms prijzen lees van huwelijksreizen denk ik dat we er nog redelijk goed van afkomen :-)
Andalusië is ook wel mooi denk ik. In elk geval veel plezier nog met de voorbereidingen en met de reis.

Groetjes
Joke

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik7-1-2009 10:50:42

Dag Joke,

Jullie ook nog veel plezier hé met de voorbereidingen! Ken nog iemand die trouwt 30/5. Hoe staat het met de andere voorbereidingen?

Bij ons zal prijs ook meevallen, denk +- 1000 pp ongeveer, omdat we allemaal stukjes nemen zou ik de totaalsom nog eens moeten maken;

Marieke
honnay@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums