Terug naar overzicht
Ik weet niet van waar je bent maar in Heusden-Zolder op de Koolmijnlaan heb je 2 Turkse bruidswinkels waar ze ook een groot assortiment hebben van haaraccesoires.
In de grote steden zijn er kleine winkeltjes met bijna enkel van die bling-haaraccessoires en oorbellen en halskettingen: Claire's. Ze hebben er vanalles, van speldjes over van die draaispeldjes tot stoffen bloemen en zo, redelijk geprijsd.
Hoi KarenJe kan ze ook online bestellen bij www.Doriensfrutsels.nl GroetjesVéronique C.
toen ik een tijd geleden in de veritas liep heb ik er zo zien liggen, samen met kussentjes voor de ringen. had er nog ergens gezien maar ben jammer genoeg de naam van de winkel vergetengroetjessabrina 13/06/09
Bij veritas kan je dat waarschijnlijk vinden. Bovendien niet duur. Ik heb er dezelfde speltjes zien liggen als ik aanvankelijk wou kopen in de winkel waar k kleed gekocht heb, maar dan veel goedkoper
Ik had er van swarofsky (had de kapster besteld, dus weet echt niet waar ze ze haalde. 38 euro voor 12)En die waren echt handig. waren schuifspeldjes, maar zo waar de twee schuvers niet tegen elkaar zitten (moeilijk uit te leggen)Heb er wel veel complimenten op gehad, dat maakt een kapsel af he
heyje kan ze bestellen bij de bruidswinkel is wel in nederland maar ze kunnen ze opsturen ook. Heel grote keuze voor ieder is er wel wat en heel degelijk qua prijs.
kijk eens op www.hairstyles.be/Webshop hier zijn vele soorten beschikbaar.