Terug naar overzicht
hej barbara,toen ik tijdens de kerstperiode langsging in de bloemenwinkel heb ik het even ter info gevraagd, ze zei dat enkele weken op voorhand ok was, maar dat ik al een eerder mocht langsgaan om foto's en boeken te bekijken, wij trouwen in mei, en ik ben van plan om in de eerstkomende weken al eens langs te gaan om te zien wat ik zal nemen, zodanig ik hie rniet meer hoef aan te denken,wat in orde is, is in orde :))groetjes
Hallo Barbara,Wij trouwen binnen 17 dagen en mn toekomtige man heeft voorbije zondag het boeket gaan bestellen. Wij hadden vooraf contact opgenomen met de bloemenzaak en zij zeiden dat 2 weken vooraf zeker goed is. Het hangt misschien wel af van winkel tot winkel dus ik zou gewoon eens informeren bij de bloemenwinkel waar jullie het bruidsboeket willen kopen... Groetjes,Jill
Als je in de zomer trouwt, hou er dan rekening mee dat je bloemist misschien gesloten is voor jaarlijks verlof...
Mijn meter heeft een bloemenwinkel en zij zegt dat 2 weken voldoende is: gewoon een kwestie van de gekozen bloemen bij de kweker te kunnen bestellen of op de veiling te vinden, aangezien het boeket ten vroegste een dag op voorhand mag gemaakt worden om de versheid te garanderen.Je kan natuurlijk altijd ruim op voorhand langsgaan om boeken te bekijken en al te kiezen.Maak je dus maar geen zorgen :)