TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
28-2-2009
|
7-1-2009 15:12:00
Ik ben net vorige week om mijn kleed gegaan. Ik trouw al in februari, dus dit was echt wel last minute! Ik moest een kleedje uit de pasmodellen kiezen (wel keuze genoeg hoor), maar dit betekent wel een maat 40/42. Dus als je ongeveer die maat hebt (vallen klein uit - ben normaal 38/40), is het nog mogelijk! Maar je moet ze wel de tijd gunnen om eventueel aanpassingen te doen! Mijn uiteindelijke keuze paste perfect, alleen nog te lang, en twijfel over de lengte van de sleep. Ik ga 5 februari nog eens passen (hoop stiekem tegen dan ook nog een 4-5tal kilootjes te verliezen) en dan mag ik alles 17 februari gaan ophalen. groetjes, Nele 28/02/2009
|
|
Sofie
19-9-2009
|
7-1-2009 15:45:27
Hoi,
Mag ik een onbeleefde vraag stellen ? Moet je er nog veel kwijt ? Ik ben vorig jaar (nav onze trouw en omdat het gewoonweg gezonder is) 18 kg afgevallen. Heb ook gewacht om mijn kleed te bestellen, wat intussen wel al is gebeurd. Ik wil nog een 4-tal kilo kwijt en in de winkel zeiden ze me dat dat geen enkel probleem is. Dus als je niet zo heel veel kilos meer kwijt wil kan je gerust al eens gaan kijken, anders zou ik het ook niet doen. Als je wat zwaarder bent is een jurk toch iets anders dan wanneer je wat slanker staat.
Hoe dan ook, geniet van je zoektocht en veel succes met je dieet !
groetjes ps : pompelmoesen zijn schitterend (je moet ze alleen lusten natuurlijk !)
|
|
Nella
14-3-2009
|
7-1-2009 16:07:37
Wij trouwen op 14 maart en heb mijn kleed gekozen de eerste week van december. In sommige bruidswinkels kreeg ik het antwoord dat dit onmogelijk was maar bij la sposa outlet is het kleed dat je past ook het kleed dat je onmiddellijk mee mag nemen. groetjes Nella
|
|
s
1-6-2007
|
7-1-2009 17:32:01
Ik ben midden februari getrouwd en heb rond 6 januari (kan ook de week erna) mijn kleed gekocht tijdens de solden in een Kaat Tilley winkel in Brussel. Een 4-5 weken op voorhand dus. Wel hebben ze nog herstellingen gedaan, maar daar heb ik een week op moeten wachten. Zaterdag gekocht, zaterdag erna gaan halen.
|
|
Nathalie
|
7-1-2009 19:25:01
Mijn zus is ook getrouwd en was nadat ze haar kleed gekozen had, nog enorm veel afgevallen. En dit was geen probleem.
Ikzelf ben mijn kleedje gaan kiezen 10 december en ik denk dat ik ondertussen ook 4-5 kg ervan ben.k wil nog 4 kg kwijt. Dus zullen ze mijn kleedje ook moeten aanpassen.
groetjes 2/05/09
|
|
Sarah
4-7-2009
|
7-1-2009 20:41:30
ik heb mn kleed al gekozen en ze hebben me verteld dat met dit model je nog tot 5 kilo mag afvallen (is blijkbaar bij veel kleedjes wel zo) en je kunt ook vragen om het wat smaller te laten maken, kleiner maken is nooit een probleem... sommige winkels maken je kleed al en een paar weken ervoor kun je nog voor een laatste pas gaan waar ze het dan 'echt' aanpassen...
|
|
sarah
17-5-2008
|
8-1-2009 7:15:23
ik snap je redenering niet zo goed eigenlijk..
elk kleed is er op voorzien dat je nog kan afvallen
Ik zou dus gewoon gaan kiezen en het daarna een klein beetje laten innemen, daar zie je NIKS van
Anders zou je wel eens teleurgesteld kunnen zijn, omdat je geen keuze hebt
|
|
Annelies
17-4-2009
|
8-1-2009 10:13:39
Ik denk dat het ervan afhangt hoeveel je nog gaat afvallen. Als je nog op meer dan 10 kilo hoopt zou ik zeggen: wacht nog een beetje tot je halfweg bent. Vanaf 10 kilo veranderen je lichaamsverhoudingen enorm: boezem en heupen komen anders uit en dan staan de kleedjes je gewoon anders. Maar een kleedje kan altijd makkelijker een maat kleiner gemaakt worden, dus wacht niet té lang. Groter maken kan amper. Ik ken 2 "inpakken en wegwezen" winkels: La Sposa Outlet in Deerlijk en De Bruidsschat in Brugge. La Sposa Outlet is precies wat de naam zegt: pasmodellen van de La Sposa winkel in Roeselare, je neemt mee wat er hangt. Bij De Bruidsschat hebben ze zowel outlet (dus nieuwe) jurken als tweedehands jurken, maar ook een aantal echt nieuwe jurken om te bestellen. Bij La Sposa kan je langsgaan zonder afspraak, de Bruidsschat vraagt om afspraak te maken. Ze hebben allebei een website, dus je kan eens googlen ;o) Veel geluk ermee!
|
|
Evelien
17-10-2009
|
8-1-2009 11:18:07
hey meisjes,
bedankt allemaal voor de leuke reacties. Hier heb ik echt iets aan. Ik ga nog een paar maanden wachten (trouw in augustus) en dan weet ik waar ik terecht kan. Merci he!
|
|
karlien
28-6-2008
|
13-1-2009 22:02:38
Ik wil je niet bang maken, maar ik zou niet te lang wachten hoor! Ik ben vorig jaar eind juni getrouwd, had m'n kleed in oktober besteld, en maar gekregen de week voor m'n huwelijk!!!!
Spaar jezelf die stress! ik ben ook 20 kg afgevallen, en voor het model van kleed dat ik had, was dit geen probleem. Ik zou zo zeggen, als je niet meer te veel kwijt moet, ga dan snel kiezen. Idd, als je maatje 40 hebt kan je wel in de pasmodellen kiezen, dan heb je die stress niet. :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|