Nu Online
Momenteel zijn er 730 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapper aan huis regio Mechelen

7-1-2009 15:11:12
Ben al een tijdje aan het zoeken op het internet naar een deftige kapster/per aan huis . Degene die ik vind komen niet zo ver dus ben moegezocht. Weet er iemand door ervaring of van horen zeggen. Kan echt wel wat hulp gebruiken. Las bij anderen hier ... Google een keer... Wel... Dat heb ik al gedaan:-) Dus naam en adres liefst

Wendy
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 948

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik7-1-2009 20:00:34

hey ik ken geen goede kaper aan huis maar wel een goede zaak in mechelen waar ze kapsel en maquilage op dezelfde plaats doen. je moet maar een half uur rekenen voor je kpsel dus da is msch wel de moeite om es te kijken... en prijs valt super goe mee in vergelijking met andere plaatsen. De reden dat ze het zo snel doen is omdat ze al het voorbereidend werk (knippen) al op voorhand doen...
Het noemt 'de hoofdzaak' en ligt op de brusselse steenweg, msch kun je ook eens aan hun vragen of zij msch iemand kennen die dat doet?

veel succes

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik7-1-2009 21:02:03

Hey

Ik ga mss in Eppegem naar coiffure Pascal, maar moet eerst nog eens gaan zien. Zij komen denk ik ook niet tot huis maar zij hebben wel bruidsarrangementen waarin een proefbeurt van zowel kapsel als make-up inzit en nog wat vanalles.
http://www.coiffure-pascale.be/
Heb zelf nog niet geprobeerd dus weet wel niet hoe goed ze zijn maar ik ga zeker wel eens horen!

Groetjes, Laura
11 juli 2009

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik19-6-2009 20:58:24

Ben jij soms het bruidje dat gisteren naar Coiffure Pascale is geweest voor een proefkapsel? Ben er vandaag geweest voor proef en ze zei me dat er gisteren een bruidje was die het kapsalon heeft leren kennen via dit forum. Mss door mij ;)

Groetjes, Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...