Terug naar overzicht
hey ik ken geen goede kaper aan huis maar wel een goede zaak in mechelen waar ze kapsel en maquilage op dezelfde plaats doen. je moet maar een half uur rekenen voor je kpsel dus da is msch wel de moeite om es te kijken... en prijs valt super goe mee in vergelijking met andere plaatsen. De reden dat ze het zo snel doen is omdat ze al het voorbereidend werk (knippen) al op voorhand doen... Het noemt 'de hoofdzaak' en ligt op de brusselse steenweg, msch kun je ook eens aan hun vragen of zij msch iemand kennen die dat doet? veel succes
HeyIk ga mss in Eppegem naar coiffure Pascal, maar moet eerst nog eens gaan zien. Zij komen denk ik ook niet tot huis maar zij hebben wel bruidsarrangementen waarin een proefbeurt van zowel kapsel als make-up inzit en nog wat vanalles.http://www.coiffure-pascale.be/ Heb zelf nog niet geprobeerd dus weet wel niet hoe goed ze zijn maar ik ga zeker wel eens horen!Groetjes, Laura11 juli 2009
Ben jij soms het bruidje dat gisteren naar Coiffure Pascale is geweest voor een proefkapsel? Ben er vandaag geweest voor proef en ze zei me dat er gisteren een bruidje was die het kapsalon heeft leren kennen via dit forum. Mss door mij ;)Groetjes, Laura