Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat NA het feest?Hoe geraak je thuis?

7-1-2009 15:24:33
Rare vraag misschien maar hoe geraken jullie thuis?Gaat iedereen met de taxi naar huis? of rij je met familie mee?Wij wonen een 20-tal minuten van onze feestzaal.

Evelien
17-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 547

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik7-1-2009 15:34:51

Hoi,

Wij voorzien voor de suite taxivervoer naar huis.
Ben momenteel bij enkele taxibedrijven een forfaitprijs aan het navragen.
Wij wonen ook een 20-tal minuutjes van de zaal en ik heb mijn veto gesteld dat niemand van de suite nog naar huis mocht rijden.
Het is zo al een lange dag waar toch iets gedronken wordt.
Je hoeft niet poepeloere zat te zijn om iets tegen te komen...
Wij hebben dan ook gezegd dat het een "cadeau" van ons is.

Groetjes

als ik prijzen krijg zal ik iets laten weten

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik7-1-2009 15:46:48

Wij doen net hetzelfde als Sofie. We hebben wel het voordeel dat iedereen van onze suite binnen een straal van vijf kilometer rond de feestlocatie woont...

evy
1-3-2009
 Meld misbruik7-1-2009 15:46:53

Bij ons zijn de grootouders met nonkels/tantes naar huis gereden. Zij hadden dit zo al geregeld. Ouders/broers/zussen zijn met de taxi naar huis gegaan. Wij wilden ook niet dat er iemand van de suite nog zelf naar huis zou rijden. Er vloeit tenslotte heel wat drank die dag... De prijs viel goed mee hoor. Ze zaten telkens met een 6 of 8 personen in een taxibusje. We moesten in totaal nog geen 80€ betalen. Onze zaal lag op ong. 25 minuten rijden van hun thuis.
Groetjes Evy

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik7-1-2009 15:49:28

Wij hadden de service van de zaal zelf. De uitbater heeft ons met onze ceremoniewagen naar huis gebracht (ceremoniewagen was ook een kadoke van de zaal).
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik7-1-2009 16:13:20

Dag Evelien,

wij gaan met onze eigen wagen.
We trouwen voor de wet, met huifkar. Dan is het 40 km naar de feestzaal, dus we gaan met onze eigen wagen op stap :).
Ik vind dit geen enkel probleem, we hebben dan nog een alternatieve viering in de feestzaal.
maar 't is niet dat we nog nen entrée gingen maken ofzo met speciale wagen.

We blijven slapen in de feestzaal, dus 's anderdaags gemakkelijk naar huis met eigen wagen.

Familie komt van overal, Hasselt tot Oostende.
Ik heb al bij een hotel prijs nagevraagd, er zullen zeker enkele mensen gaan logeren.

Hopelijk heb ik je hiermee wat geholpen.

Grts

Marieke
18/04/2009

Leen
16-5-2009
 Meld misbruik7-1-2009 16:54:37

Wij en schoonouders en - zussen blijven slapen in hotel aan feestzaal omdat het voor hun te ver is om nog naar huis te gaan.(1 uur rijden)Mijn ouders en broer gaan met taxi naar huis (20min). Wij gaan wel onze wagen een dag op voorhand op parking feestzaal gaan plaatsen zodat wij toch ook de dag na feest naar huis kunnen. De dag zelf hebben we namelijk een oldtimer bus voorzien!

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik7-1-2009 18:05:19

Wij wonen vrij ver van onze feestzaal (Roeselare-Gent) en we nemen een taxi naar huis. Prijzen kan je makkelijk berekenen via www.taxi2station.be 'k Vond dit wel een handige website.
Groetjes!

s
1-6-2007
 Meld misbruik7-1-2009 21:38:54

Wij zijn zelf met de wagen naar de feestzaal gereden en 's nachts ook zelf terug gereden. Geen van ons beide had gedronken. Mijn man niet omdat hij erg ziek was en ik omdat ik bob ging zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...