Terug naar overzicht
Ik ben ook op zoek, maar heb wel nog wat tijd, we trouwen pas in september. Ik wil graag iets met vliegtuigjes doen, omdat mijn vriend piloot is. En dus ben ik nu al aan het uitkijken naar dingetjes die ik leuk vind.Veel succes met je zoektocht,AnSofie
ik heb iemand geweten die een ijskar gehuurd had en ijsjes uitdeelde
Tamara,leuk dat je huwt op mijn verjaardag(valentijn).Wij(zus Cindy met Koen)ikzelf Anja met Tim trouwen op 5 maart 2004.Bruidmeisje zal bij ons een mand dragen met daarin spekken in alle kleuren op een satestok gedaan en ingepakt in plastiekfolie de twee uiteinde met een mooi lindje dichtgedaan.Dit denk ik kan voor groot en klein.Prijselijk en kleurlijk.Anja
Hallo Tamara,ik ben eergisteren getrouwd, en we kregen aan de kerk allemaal witte ballonnen. Op zich niet spectaculair, maar er waren overal adreskaartjes aangemaakt, met gelukwensen voor ons. Bedoeling van de ballonnen : laten vliegen, en als ze in iemands tuin aankomen, hopen dat die persoon de kaart terugstuurt naar het bruidspaar (mijn broer kreeg maanden later eentje uit Engeland)Best leuk om als tip in de familie door te geven. Riet
Hey,Wij denken eraan om een (knuffel)hondje te geven. Het kan zowel als knuffeldier gebruikt worden dan als sleutelhanger (er hangt zo'n metalen ring aan).