Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weet niet meer wat nog te doen

8-1-2009 12:32:39
Dag bruidjes allemaal,

Wij trouwen op 22 augustus van dit jaar. En ik heb niet meer stil gezeten rond ons huwelijk waardoor ik als gevolg niet goed meet weet wat ik nog allemaal moet doen.

dit is al gebeurt ;

Dj
Kleed
fotgraaf
videograaf
traiteur
menu
feestzaal
decoratie
misboekje
desserten
ceremoniemeester
gastenlijst
tafelindeling
ringen
huwelijksreis

dit moet ik nog doen;

Afspraak maken met pedi- en manicure
Kapper
visagiste
Kostuum zoektocht
vervoer
naar priester gaan
bruidstaart
bloemen
schoenen
uitnodigingen
kledij bruidsmeisje.
bedanking voor de gasten

Voor de rest kan ik op niet veel meer opkomen en heb bang dat ik cruciale dingen over het hoofd ga zien.
denken jullie nog aan iets?
alvast bedankt voor de hulp.

Kay

Htp://guyenkay.bruiloftsite.nl

Kay
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 457

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik8-1-2009 12:47:15

Hey,

Ik ken dat ik heb ook de héle tijd het gevoel, dat ik toch iets vergeet!!écht lastig hé!!Maar bij mij is ook alles hetzelfde als jij...

groetjes,

Debby
8-8-2009

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik8-1-2009 13:28:28

-Heb je al iets om aan de kindjes aan de kerk te geven?
-gastenboek
-enveloppedoos
-Ik weet niet of jullie dat doen, maar mss wegwerptoestellekes voor op de tafels ofzo..
-kousenband
-eventueel een glaasje en broodjes 's morgens thuis?

Dat is zowat het enigste dat mij tot hiertoe te binnen schiet ;-)

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik8-1-2009 13:42:44

Kay,

Ik kan je gerust stellen... je hebt al HEEL VEEL voorbereidingen gedaan voor je trouw in augustus! Ik denk dat er vele bruidjes, waaronder ik, zeker nog niet zo ver staan met de voorbereidingen. Wij trouwen 14 augustus en moeten nog heel wat dingen regelen hoor. Maar ik probeer er niet door gestresseerd te geraken want dan is het ook niet meer leuk om al die voorbereidingen te treffen!!

Ik denk dat je zowat alle dingen vernoemd hebt hoor op je lijst. Ik kan toch niet direct aan nog iets bijkomends denken.

Veel succes!

Groetjes.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik8-1-2009 13:43:15

Dag Kay,

Ik zou zeggen, gene paniek.
Wij trouwen op 18/04 en moeten nog gaan voor onze menu, ringen, viering organiseren, liedjes zoeken, misboekje maken, bloemen, versiering, ...

Dus volgens mij ben je ZEKER op tijd met alles: )

Groetjes

Marieke

Joke
18-4-2009
 Meld misbruik8-1-2009 19:02:56

Dag Marieke

Ook wij trouwen op 18 april, en moeten evenzeer nog tal van zaken in orde brengen! Het zal wellicht liggen aan de mensen die op die dag trouwen! :-)

Kay, tof dat je een lijstje opgesteld hebt... zo kan ik ook eens aftoetsen wat ik nog allemaal moet ondernemen!

Succes met de voorbereidingen, en vooral... laat jullie niet nerveus maken. Het lijkt alsof stress noodzakelijk is voor een goede voorbereiding, maar daar geloof ik niet in!

Joke

Bart
13-6-2009
 Meld misbruik9-1-2009 5:01:45

Ik weet er nog enkele:
muziek kerk op cd zetten, openingsdans oefenen of dansles nemen, bruidsjuwelen, kadootjes ouders en getuigen, reispas nakijken op geldigheid :-), fotolocaties zoeken bij eventueel slecht weer, lijst maken voor dj met muziek dat je graag hoort zodat hij weet wat je juist wil, huwelijkskaars, alle adressen verzamelen, eventueel naar notaris gaan als je met scheiding van goederen wil trouwen, naar stadhuis gaan om datum vast te leggen maar dat gaat pas vanaf 6m voor je trouwt dacht ik... zo ik hoop dat ik wat heb kunnen helpen
Groetjes Bart en Laila

Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik9-1-2009 13:21:11

Hallo Kay, mijn vriend ik trouwen ook op 22 augustus. Duimen voor goed weer hé!
Ik sta ook al heel ver met mijn voorbereidingen, maar soms zit ik zo vast dat ik moet wachten..
Spijtig , maar soms moet je gewoon wachten... en alles zijn tijd geven.
Vele groetjes en veel succes!
Liebet

candy
23-5-2009
 Meld misbruik19-1-2009 17:38:49

het beste is je dag overlopen.
Dus de kapper, make up.. je kleedje met alles erop en eraan.. dan komt je man alles erop en eraan.. hoe wil je dat de suite eruit ziet? Fotograaf eventueel, Bloemen, hapje en drankje..
Dan met vervoer naar het stadhuis. Alle papieren bij? ( al in ondertrouw gegaan?) Notaris bezocht? Dan kerk ( kruisje gekocht? Huwlijkskaars gekocht? Misboekje zit ineen, muziek op cd en op voorhand moet je dit testen met lichten en al) dan erna Locoatie foto's.. dan de zaal..
Eten besproken en geproefd, tafelschikking, uitnodigingen.. um... Iets orgineels om mensen te bedanken en op hun plaats te zetten.. een leuk gastenboek voor herrinering later... de openingsdans...

Mijn mama zei...
VERGEET NIEMAND TE KLEDEN ROND TE RIJDEN EN GOED ERUIT TE ZIEN EN JE SPECIAAL TE VOELEN...

Als ik dit opzeg, weet ik direct wat ik nog allemaal moet doen.

Succes!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...