Terug naar overzicht
Dag Claudia,Sorry van den Orchidee heb ik geen goed woord, je moet eens intikken op deze website zoeken "Den Orchidee".Toen we op gesprek gingen had ik echt den indruk dat ze niet luisterden.Deed er ook nog 10E per fles bij toen we der zaten (truckje dat blijkbaar regelmatig wordt toegepast).Ook heb ik al veel klachten gehoord over het eten.Ik zou zeggen niet doen! Ken zelf een meisje via dit forum die haar trouwfeest 2 maand of voorhand nog verlegt heeft naar een andere zaal!GroetjesMarieke18/04/2009
hoi Claudia,wij hebben wel ons trouwfeest vast gelegd bij Den Orchidee in Lokeren, wij trouwen op 16 mei, en hebben wél al vele positieve reacties gehoord over het eten dat heel lekker is en dat de rest ook heel goed in orde is, hij durft wel wat door te vragen, maar dan is het aan jou om op je strepen te staan. Wij gaan zelf voor de champagne en wijn zorgen, dus daar kan hij ons al niet in doorrekenen, ik vind de prijzen ook nog redelijk, en ik ken nog personen die trouwen dit jaar in andere zalen, en die prijzen liggen allemaal ongeveer hetzelfde hoor. ik vind de locatie ook echt mooi, de zaal is modern ingekleed, hij heeft een paviljoen voorzien (nieuw sinds eind vorig jaar!), ... echt een kijkje waard hoor. Je hoeft daarom nog niet toe te zeggen :-)veel succes verder met het zoeken naar uw zaal