Terug naar overzicht
o ja ik was nog vergeten de roxy in nieuwkerke erbij te zetten. iemand ervaring.das toch niet simpel een trouw regelen hé
hey claudiaik ben een deejay van sint gilles waasen heb al een aantal keren gespeeld in de zalen die u opnoemttybeert en art nivea zijn eigelijk de twee aanraders van prijs en kwaliteit de roxy is een beetje ouderwets vind ik zelfniet vergeten hotel beveren is ook een zeer mooie locatie met een tal van mogelijkhedenmij kan je ook altijd contacteren in verband met discobar discobar the maxxzandstraat 1749170 sint pauwels0473 42 35 50
hallo, mijn zus is in art-nouveau getrouwd en dat was wel dik in orde, wij trouwen dit jaar in tybeert en moet zeggen ben zeer tevreden van de samenwerking met die zaal. en je mag op voorhand je menu gaan proeven met zes personen, gratis en voor niets!! das ook een goeie service hé,veel geluk hé,annelies
Ik zou zeker terug opnieuw voor Tybeert kiezen. Echt een aanrader. Professioneel,goede prijs, personeel vriendelijk en ervaren,....Groetjes
Tybeert is echt een aanrader.Lekker eten, proffessioneel, vriendelijk. De top.Groetjes