Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

8-1-2009 20:58:08
Dag allemaal
Wij trouwen op 25 juli en spelen met het idee om op huwelijksreis (2 weken) te gaan naar de Seychellen. Heeft iemand daar ervaring mee? Over welk budget gaat het dan? Waar kunnen we best boeken?
Groetjes
Patricia

Patricia
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 450

dao
15-8-2008
 Meld misbruik12-1-2009 10:46:48

Dag Patricia,

zo toevallig!!! We trouwen ook op 25 juli 2009 en plannen ook om eventueel naar de Seychellen te gaan!!!

Ik heb eens een offerte laten maken voor 10 nachten Seychellen en het bedraagt 6000 EUR voor 2... De plaatjes en kiekjes die ik gezien zijn supermooi!!! Ik heb ook eens de verschillende forums afgeschuimd en merendeels vindt het mooier dan malediven. Maar er is niet veel te doen dan zonnen en luieren en zwemmen en vogels kijken... Laat je mij iets van je horen?

groeten
wardao

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik13-1-2009 4:46:09

ik en men toekomstige waren ook aan het twijfelle om naar daar te gaan. prachtig is het wel maar zoals dao zegt buiten strand en zee is daar niks te doen. daarom gaan we waarschijnlijk naar curaçao.(nederlandste antillen)

groetjes
sabrina 13/06/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums