Terug naar overzicht
Hoi KarolienBij Parijs denk ik aan:- Ronde van Frankrijk- L' Arc de Triomphe- Eiffeltoren- Lichtstad dus veel kleine lichtjes- Champs Elysées- Le Louvre- Bistrootjes met van die typische tafels en stoeletjes (in gietijzer)- Montmartre- Disneyland Parijs- TGV - Thalys- Luchthaven Charles De Gaules- Moulin Rouge- De Seine- Notre Dame (kathedraal)- Mode - Haute Couture- heel duur (we zijn vorig jaar met vrienden geweest en we moesten naar het toilet, zijn dan naar een toilet geweest op de Champs Elysées 1,50 euro voor een plasje. Dit verhaaltje gaat nog steeds mee en nog moeten we erom lachten.)- en heel wat minder romantisch maar daar moest ik ook aan denken, de clochards.Zo ik hoop dat je er iets aan hebt en nog veel succes met de voorbereidingen.GroetjesVéronique C.15/5/09
ik zou vb uitnodigingen ipv vliegticket zo'n treinticket van de tgv durven nemenvb op babygraphicsmoulin rouge vind ik ook heel typischeventueel als aandenken zo van die sleutelhangertjes in vorm van de eiffeltoren. kan nooit duur zijn denk ik?afroepen van de tafels met vb cancan, franse muziek,...
Dag Karolien,Wij hebben ons hart ook al heel lang verloren in Parijs. Ik denk dan eigenlijk ook wel aan andere dingen die voor mij heel typisch zijn:- het velib-systeem- de crêpes nutella aan centre pompidou- metro- ontbijt in de pub- aperitief nemen- kijken over de daken- batobus- veel parken- ...Als ik nog aan iets denk, schrijf ik het er nog wel bij!Groetjes!