Terug naar overzicht
Wij hebben dat niet gedaan omdat we helemaal geen volk of kinderen verwachtte. Wij hebben niemand daar voor uitgenodigd en eerder laten weten dat we dat niet graag hadden. Ik zou het echt laten afhangen of je veel mensen en kindjes verwacht.Uiteindelijk is dat helemaal geen verplichting, he. Ook niet als je voor de kerk trouwt. Niet in alle gemeenten is dat ingeburgerd.
Wij trouwen ook alleen voor de wet en gaan het wel doen, weet niet hoeveel kindjes er komen naar het stadhuis maar indien we er over heeben geven we ze op het feest nog aan de kindjes. Mijn schoonbroer heeft dat ook gedaan, gewoon een zakje snoepjes of een grote lolly
Bij ons zullen wel veel kindjes aanwezig zijn op het stadhuis... Ik denk toch een stuk of 15 of 20. Wij twijfelen nog of we iets zullen geven, als we beslissen om het toch te doen zullen het inderdaad ook snoepzakjes zijn... Groetjes
wij hadden een grote lolly met daaraan een stempelkitje, vind je in de grote speelgoedwinkels bij de uitdeelcadeautjes... (€ 1,00)Wij hebben zelf kindjes en wisten dat er kindjes zouden komen kijken, ik had zelf ook wel al gepolst bij vrienden of ze zouden komen kijken, was bang dat we alleen daar zouden zijn.Uiteindelijk heb ik ook deze cadeautjes uitgedeeld aan de volwassenen die iets afgaven, voor hun (pete)kindjes.en daardoor kwam ik net toe met alles, ik had voor 15 stuks gezorgd...Indien ik over had wilde ik het gebruiken als uitdeelcadeautje voor de kids op hun verjaardagsfeestje later op het jaar, maar dus niks meer over...