Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help de kilo's

9-1-2009 9:36:56
hallo medebruidjes, ik trouw op 16 Mei en zou graag een paar kilo's verliezen, heeft er iemand ervaring mee en hoe begin je eraan, ik heb alle snoepgoed voorgoed verbannen en eet gewoon maar dit helpt niet, iemand tips
(het is vooral mijn buik dat na 2 snelopeenvolgende zwangerschappen niet meer wil verdwijnen)

heidi

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 433

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik9-1-2009 9:56:31

ikzelf heb infraligne gedaan.. Je gaat dan oefeningen doen in een zogezegde infraroodcabine.. Ik heb er 55 centimeters mee verloren op heel mijn lichaam.. en zo'n 10 kilo.. Ik ga er terug mee starten, ik trouw een weekje na jou ;)

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik9-1-2009 9:59:38

dag heidi,

Ik weeg nu 55 kg ofzo, ben 1m59.
Vroeger woog ik 42 kg, maar dat was ongezond.
Langs de ene kant wil ik wel wat kilo's verliezen, maar langs de andere kant, je kan toch maar trouwen zoals je bent.
Mijn kleed is nogal met een grote rok, dan zie je je billen toch niet denk ik )
Dus ik ga wel wat op mijn eten letten mss wat minder snoepen.
Maar iedereen vind me nu goed zoals ik ben.

Marieke
18/04/2009

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik9-1-2009 10:53:30

Ik weeg momenteel ook een aantal kilootjes teveel en zou er graag zo'n 4 kwijt zijn tegen ons trouwfeest in augustus. Moet wel lukken. Ik ga dit niet doen met een dieet, maar op een aantal kleinere dingen letten zoals zo weinig mogelijk cola drinken en zo weinig mogelijk vettige slaatjes tussen mijn boterhammen enzo. Een dieet hou ik toch niet vol.

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik9-1-2009 11:33:19

Dag Heidi,

Ik zelf moet tegen augustus toch ook nog enkel kilo's afvallen
Gisteren ben ik herbegonnen met de weight watchers. ook een doeltreffende en een gezonde manier om de kilo's weg te krijgen.

Groetjes Kay

Tine
9-5-2009
 Meld misbruik9-1-2009 12:09:48

Ik ben na nieuwjaar begonnen met beetje opletten, en er is al 500gr af. 't Is een begin he! Ik heb vroeger nog bodystyling gedaan, ook efficiënt maar duur en tijdrovend. 110 euro voor 10 beurten. Ik doe thuis elke 2 dagen spierverstevigende oefeningen want vooral bovenlichaam moet strakker!
Go go go, we can do it! :-)

nathalie

Meld misbruik9-1-2009 12:18:26

Ik ben vorig jaar voor de zomer gestart met start to run en in combinatie met wat minder te eten ben ik een goeie 9 kg afgevallen. voorlopig loop ik niet en is er wel 3kg bij maar in maart begin ik alvast ook terug te lopen zodat die kilo'tjes er tegen september terug af zijn.
tip: volg start to run in groep, zo geef je niet zo vlug op want is wel lastig in begin.geen paniek als je je 5km niet kan , lukt van mij ook niet maar doe dan wel 3,5km. hopelijk ben je ermee geholpen

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik9-1-2009 13:06:00

Hey!

Ik herken je probleem zo!

Geloof me of niet, maar je kan doen wat je wilt, als je zwnagerschappen te snel na elkaar gekomen zijn dan kan je niet anders dan je buikje tijd geven om te herstellen.

Ikzelf heb op 3,5 jaar 3 fantastische kids op de wereld gezet, met alle gevolgen vandien voor m'n buik. Vooral onze 2den is blijven plakken (de oudsten schelen dan ook maar een jaartje) en de gynaecoloog vertelde me dat je bij een enkele zwangerschap op zo'n 6 mnd moet rekenen voor herstel, als de kindjes snel na elkaar komen moet je die periode algauw maal 2 doen per kind. Dus bij mij was dat 3 jaar en effectief, mijn jongste is nu 4 en nu begint mijn buikje weer een beetje zijn normale vorm te krijgen, zonder overdreven diëten en zonder te belastende oefeningen. Want al die intensieve oefeningen zijn niet voor iedereen even doeltreffend gewoon omdat de oorzaken niet altijd dezelfde zijn.

Je kan natuurlijk altijd een beetje letten op wat je eet en enkele verstevigende oefeningen doen, maar overdrijf niet. Ten eerste houd je dat toch niet vol en ten tweede een wondermiddel bestaat gewoon niet.
En met of zonder buikje, je aanstaande heeft voor je gekozen om wie je bent en zal je hoe dan ook prachtig vinden op jullie dag!!!

Veel plezier nog!

Grts
Natalie

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik9-1-2009 15:10:44

Hoi Heidi,

Ik ben sinds april 2008 19 kilo afgevallen.
Voornaamste reden voor mijn eigen gezondheid en omdat ik me niet goed meer voelde en uiteraard onze trouw in het vooruitzicht was een zeer goede motivator !!
Ik heb het gedaan obv het principe van de Weight Watchers. Heb niet elke dag punctueel puntjes zitten tellen, maar wel het principe gevolgd.
Dwz zeer belangrijk : ontbijten ! Dan in de loop van de voormiddag nog wat tussendoortjes : yoghurt, pompelmoes (fruit), wortelen.
Tegen de middag heb je dan al veeeeeeeel minder honger en eet je dus niet zoveel.
Uiteraard geen boter gebruikt, slaatjes gegeten, vlees en vis gegrild, pasta's en veel verse groenten en fruit.
Belangrijkste dat ik geleerd heb is dat je naar je eigen lichaam moet luisteren.
Ik heb dan ook gegeten wat ik ZELF lekker vond. Basis waren wel enkele receptjes van de weight watchers en die paste ik dan aan aan mijn eigen goestingskes.
En nog iets stoms misschien, als ik in de auto zit of in de zetel dan trek ik mijn buik en billen samen. Heb namelijk nog steeds een "probleemzone"...
Je gaat mij niet horen beweren dat dat DE oplossing is, maar alleen al voor mijn gemoed helpt het...

Hoe dan ook, veel succes en eigenlijk moet je veel eten, alleen zien dat je het juiste eet.

Groetjes

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik12-1-2009 10:18:05

Bij mij werkte een soort combinatiedieet met een klein beetje buikspieroefening (kwartiertje per dag). Zeker ontbijten en in de voormiddag een halve pompelmoes. En dan 's middags en 's avonds een lichte maaltijd maar nooit vlees of vis met zowel aardappelen of brood als groenten. Dus een keer vlees met groente, een keer vis met aardappelen, een keer vegetarisch, een keer brood met kaas (kaas valt trouwens onder vlees en vis) maar altijd afwisselen zodat je altijd voldoende afwisseling binnen krijgt.

Ik weet niet of je veel yoghurt en melk eet/drinkt maar een vriendin die overgewicht had kreeg op een dag van haar dokter te horen dat ze nog maximum 1 yoghurt of glas melk per dag mocht hebben (ze zat aan 5-6 per dag). Ze verloor direct 2 kilo op 2 weken!

Veel geluk!

Sof
6-10-2007
 Meld misbruik21-1-2009 21:05:41

Hier hetzelfde probleem. Ik ga me inschrijven in de fitness en hoop dat ik 2 tot 3 keer per week even tijd kan vrijmaken om langs te gaan. Als het weer wat langer klaar blijft dan ga ik waarschijnlijk wel terug lopen maar momenteel zie ik dat niet zitten.

Moet niet echt vermageren in kilo's, buikje moet alleen strakker...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...