TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
23-5-2013
|
9-1-2009 9:54:30
ik heb de opleiding nagelstyliste genoten en heb al meerdere bruidjes hun nageltjes in orde te maken voor de trouw.. Je hebt 2 soorten verlengingen: tips en sjablonen.. Voor tips moeten ze niet gegroeid zijn om ze te verlengen.. voor sjablonen heb je maar net een randje nodig (+- 0,5 mm).. Sommige mensen zien voor gelnagels enkel van die neppe aanplaknagels.. Maar dit is helemaal niet zo.. Je kan gelnagels net heel natuurlijk maken :)
Groetjes
Ellen 23 mei 2009 Wittockske@hotmail.com
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
9-1-2009 9:55:11
Mij hebben ze ooit eens wijsgemaakt dat als je echt niet kan stoppen met nagelbijten dat je je dan moet fixeren op een vinger. Op die kan je nog bijten, niet op de rest. Dit werkte bij mij slechts voor een korte periode, nadien ben ik weer in mijn oude gewoontes hervallen.
|
|
Veerle
|
9-1-2009 10:57:06
Ik ben ook gestopt (geweest) met nagelbijten. Toch gedurende meer dan twee jaar. Zorg ervoor dat je altijd een nagelknipper bij hebt, zodat losse velletjes enzo direct wegkunnen. Want het begint meestal met oneffenheden. Sta jezelf dan toe om bv nog alleen op je duimen te bijten. Helpt!
|
|
vanessa
23-5-2009
|
9-1-2009 11:09:19
hej, ik heb ook bijna heel m'n leven (toch zover als ik me zelf kan herinneren) op m'n nagels gebeten, de laatste jaren erger ik me er echt aan dat het er ech tniet netjes uitziet, zo af en toe slaag ik er in om ze eens te laten groeien, maar dan zijn ze zo dun dat ze direct breken, nu heb ik sedert anderhalve maand gelnagels laten plaatsen, nagel waren ook zeer kort, dnek neit dat er echt een lengte is die nodig is om tips en gel te laten plaatsen, zolang je echte nagel niet 'dieper' ligt dan je vingertopje zelf? proberen om te stoppen is moeilijk, het lukt mij af en toe, maar om dit te doen in combinatie van de zenuwen voor je huwelijk, is me net iets te moeilijk, daarom gelnagels, zien er prachtig uit en ik pruts er niet aan
groetjes en succes als je probeert te stoppen!!
groetjes vanessa
|
|
Inneke
19-9-2009
|
9-1-2009 11:40:13
Ik was ook een nagelbijtertje maar ben om voor mij onbekende rede ineens gestopt met bijten rond mijn 17e. - Altijd een schaartje of dergelijke bij de hand dat onefenheden kunnenweggeknipt worden. - Ook een vijltje is handig voor als er dan toch een stukje af is dat je dadelijk gaaf kan vijlen - altijd een gezond tussendoortje in de buurt bv. kleine tomaatjes en telkens je de drang voelt om aan je nageltjes te bijten neem je een tomaatje.
En ja, dan kan je natuurlijk nog nagels laten plaatsen hé. Maar die van mensen die ik ken liggen er wel na 2 weken telkens af (hardnekkig bijten noem ik dat)
Veel succes
Ja en anders wat vals op laten plaatsen.
|
|
stephanie
23-8-2008
|
9-1-2009 12:19:54
Hoi
Ik ben op 23 augustus 2008 getrouwd en was ook een meer dan verstokte nagelbijtster. Rond mei ben ik de eerste keer bij iemand op bezoek geweest om gelnagels te laten plaatsen omdat ik ook mooie nagels wou op mijn trouwdag. En het nagelbijten was vrijwel onmiddellijk verleden tijd. Probeer maar eens op gelnagels te bijten! Lukt je echt niet. Nu zijn mijn nagels écht lang, te lang soms. Dus dit is de beste tip die ik je kan geven. Draag een maand of 3 gelnagels (vraagt wel redelijk veel onderhoud en is ook niet echt goedkoop) maar ik geloof wel dat je er dan vanaf zal zijn. Je verleert het gewoon.
Succes ermee!
Groetjes Stephanie
|
|
Karolien
23-5-2010
|
9-1-2009 15:57:32
Een vriendin van me heeft 'medische' nagels laten zetten en dat was ongelooflijk mooi. Met medische nagels bedoel ik kunstnagels, maar je echt nagel kan ook verder groeien. Naar het schijnt (en ik ben echt een leek) maak je je natuurlijke nagels helemaal kapot als je gelnagels gebruikt omdat die geen zuurstof meer doorlaten naar je natuurlijke nagel.
Groeten Karolien.
|
|
Ellen
23-5-2013
|
9-1-2009 20:31:57
:) @ Karolien: een natuurlijke nagel is dood materiaal.. hetgeen dat leeft zit net onder je nagelriem en de rand van je vinger en nagel.. Dus je eigen nagel groeit gewoon zoals daarvoor..
|
|
Wendy
26-3-2009
|
10-1-2009 6:55:43
Hallo,
Ik voel mee met alle nagelbijters hier. Ik ben ook een ongelooflijke bijter en heb al alles geprobeerd: - nagelbitter: helpt even, maar per dag moet ik mijn nagels minstens 2 maal lakken ermee want de bitterheid verminderd. - focussen op 1 vinger: lukte niet aangezien ik regelmatig bijt zonder het zelf te beseffen - altijd vijltje bijhebben: idem - valse nagels: wie beweert dat je er niet door kan bijten, sorry ik heb het tegendeel bewezen, al na één week waren ze allen afgebroken van het prutsen of doormidden gebeten. - vrienden, familie en collega's toelating/verplichting gegeven om op mijn handen te kloppen of een opmerking ervan te maken: werkt perfect, totdeze het beu worden na 1 à 2 weken. - plakkers rond mijn vingertoppen op vrije momenten: werkt goed, maar je hebt minder tastgevoel en et is geen zicht.
Enkele maanden geleden is het me gelukt om 2 maanden lang eraf te blijven door een combinatie van zaken te proberen. Echter toen was er een nieuwe zenuwtik, namelijk met de vingers frutselen.
Nog enkele maandjes ga ik blijven doorzetten om op z'n minst nagels te hebben die lang genoeg zijn voor gelnagels, zodat ik hopelijk op de trouw toch mooie nagels heb.
Succes aan alle nagelbijters die ermee trachten te stoppen!
groetjes Wendy
|
|
Daisy
|
10-1-2009 11:17:16
hallo,
ik heb ook heel mijn leven op mijn nagels gebeten en heb nu sinds 2 en half jaar ook gelnagels laten zetten. Nu ben ik echt fier op mijn nagels. Ze hebben er bij mij nooit tippen opgezet, gewoon op de stompkes die ik had en ze groeien gewoon mee.
Mijn nagels onder de gel, zien er ook nog altijd goed uit, dus ik denk niet dat het echt zo slecht is voor je nagels.
Groetjes.
|
|
Laura
11-7-2009
|
11-1-2009 11:40:25
Hey Ik zit ook in het groepje. Mijn vingers zijn constant ontstoken en bijt dan ook op mijn nagels tot bloedens toe. Het is echt geen zicht en ik wil er ook iets aan laten doen. Mijn nagels zijn nog geen cm lang dus ik weet echt niet wat ik moet gaan doen. Bytex werkt idd niet, je wordt de smaak gewoon en je lippen worden bitter waardoor mijn ventje niet meer wil kussen... Eraf blijven en karakter hebben zal ook niet lukken, want ik bijt ook op mijn nagels vaak zonder het te beseffen. Ik wil eens voor gelnagels gaan horen maar of ze bij mij mijn vingers nog ooit goed krijgen is een andere zaak. Ik moet allesinds een oplossing vinden voor de trouw. Vandaag heb ik exact nog 6 maanden de tijd!
Groetjes, Laura 11 juli 2009
|
|
heidi
|
11-1-2009 15:47:46
ik ben dus niet de enige met dit probleem, ik heb nog 4 maand om er iets aan te doen, ik denk gelnagels eens te proberen. maar of dit lukt? het is misschien wel een extra motivatie om voor de trouw mooie nagels te hebben, weet er toevallig ook iemand die gelnagels aanbrengt regio opwijk en omgeving. Ik steun alle nagelbijters en hoop op een trouw zonder afgebeten nagels.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|