Terug naar overzicht
Hallo Karen,ja wij hebben duo allegro voor in de mis. Ik heb verder wel geen referenties van hen ofzo. Wij hebben hun via de website gekozen.Groetjes, Ellen
Hallo,Wij zijn ook wel geïnteresseerd in Duo Allegro voor onze trouw. Maken zijn een prijs op maat of is het een standaard prijs? Enig idee in welke richting we moeten denken qua budget?alvast bedanktFilip
Hoi beste, normaal geef ik geen negatief commentaar over personen, maar gezien jullie vraag en ervaring wij reeds hebben met Duo Allegro moet ik die aan jullie kwijt. Duo Allegro is gewoon in de eerste plaats veel te duur voor wat ze brengen 300 Euro (was het een half jaar geleden). Daarbij beloven ze een live muzikant en zangeres. De zangeres zingt wel live, maar de pianist speelt niet echt, is opgenomen muziek en wordt gewoon afgespeelt. Wij kunnen er van meespreken want mijn vrouw die zelf zangeres is heeft 3 keer bij Duo Allegro op een mis gezongen. Indien je interesse hebt om via ons te boeken dat kan. Prijs ligt veel lager nl 100 Euro en het bruidspaar kan zelf muziek kiezen die speciaal voor hen professioneel wordt gebracht door klasse zangeres en met de nodige professionele geluidsondersteuning door technicus. En iedereen is super tevreden. Hebben echte (integenstelling tot guestbook van Duo Allegro) referenties van koppels die u mag contacteren voor feedback over ons. PS Het is niet de bedoeling onder de duiven te schieten van Duo Allegro. De mensen betalen genoeg voor een huwelijksmis op te luisteren bij sommige kantoren en verdienen gewoon waar voor hun geld. Dit gezegt zijnde u kan ons contateren op mail@alina.be
mijn dochter had ook duo allegro in haar huwelijksmis. Wij waren meer dan tevreden, goed gezongen en we konden zelf de muziek en liedjes bepalen, bel hen eens op en maak eens een huwelijksmis mee, zo weet je direct of het jullie bevalt !pol.van.hauwaert@pandora.be
Wij denken er ook aan om ze in onze huwelijksmis te laten zingen. Is iemand ondertussen getrouwd met allegro muziek die er nu oprechte ervaring mee hebben, zowel positief als negatief (en niet voor hun eigen winkel praten). We praten hier nu over best veel geld, dus hoe eerlijker hoe beter.groetjesAnnelies