Terug naar overzicht
Dag Christine,Lijkt me wel leuk, maar niet goedkoop.Ik heb ooit op m'n vorig werk een feestje moeten organiseren met de Flandria, dacht 5.000 euro huur?Maar je spreekt natuurlijk wel van een zeilboot, hou er dan wel rekening mee dat je met een beperkt aantal mensen zal zijn.SuccesMarieke18/04/2009
Op volgende website kan je eens kijken:http://www.antwerpsailingadventures.be/NED/index.html De schipper vaart regelmatig naar zierikzee. Je kan hem eens mailen om te vragen wat allemaal kan.Al gedacht aan alle praktische kanten van een ship?Hoe ga je iedereen in een zeilboot krijgen? Ik weet dat de mens van bovenstaande link een boot heeft die voor een éénmaster al groot is en daar kan je maximum met 10-12 man op. Tenzij je twee boten huurt, maar dan zit niet iedereen samen.Een zeilboot is krab wat plaats betreft en overal liggen touwen en ander matriaal... Als je een lang kleed neemt weeral niet praktisch. Ik vind een rok of kleedje op een zeilboot al niet handig. Als ik aan de praktische kant denk, lijkt het mij nogal moeilijk. Maar info aanvragen kan geen kwaad, eh.Succes met de planning van je zeilboothuwelijk!!
Hey,Zalig idee! Ik ben deze zomer een weekje gaan zeilen met zo'n prachtig oud zeilschip en wou ook heel graag daarop trouwen. We hebben het idee laten 'varen' uit praktische overwegingen maar heb er toch een beetje spijt van. Het schip waarmee wij gevaren hebben is de Catharina van Mijdrecht (www.catharinavanmijdrecht.nl ) een prachtig schip en het schipperskoppel zijn fantastische mensen. Zij hebben trouwens formules voor feesten waarbij zij voor catering enzo zorgen. Als ik me niet vergis zijn er 25 bedden en kan je er met 30 comfortabel op.Veel succes ermee en als je nog iets wil weten over het schip ofzo laat je't maar weten he.Groetjes,Evelien
Hey,Wij zijn 2 aug 2008 getrouwd op een boot.( wel in Antwerpen)Het was de Festine Lente Maar komt ook naar andere lokaties dacht ik.We zijn ook gaan varen met iedereen erbij.Het feest is heel de dag doorgegaan op de boot tot in de vroege uurtjes Smorgens.Het was een supperdag en voor herhaling vatbaar.We hebben alleen possitieve reacties gehad.En we weten nu al als we 25 jaar getrouwd zijn dan vieren we ons feest terug op die boot.Veel suxses met de voorbereidingenheidigermeys@hotmail.com
wij hebben ook het idee om onze receptie en viering op een boot te laten doorgaan, maar wel geen zeilschip, maar een boot die zulke gelegendheden gewoon is. we hebben geïnformeerd bij seastar, bij rivertours, en bij nog een firma (naam ontgaat me even;..), maar moet de antwoorden nog afwachten... Ik ben ook benieuwd hoe jij zo'n alternieve viering gaat aanpakken, want daarover heb ik wel vele vragen. groetjes