TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-4-2009
|
9-1-2009 15:54:05
Dag Nathalie,
Dankje, wij gaan onze uitnodiging in artikelstijl schrijven net zoals onze Save the date kaartjes, dat belooft héhé. Dus voor 2 versies: - u wordt uitgenodigd op: 1) receptie 2) receptie + avondfeest hihi duidelijk vermelden.
Groetjes
Marieke 18/04/2009
|
|
sarah
17-5-2008
|
9-1-2009 16:25:16
persoonlijk vind ik je verhaal vrij onduidelijk... sorry
wat is nu het probleem?
krijg je te weinig reactie? of snappen de mensen het echt niet? want het is wel een trend dat mensen laat antwoorden
|
|
sarah
17-5-2008
|
9-1-2009 16:25:57
ah oke... als ik het nog eens lees, zie ik het sorry
|
|
Marie
13-6-2009
|
9-1-2009 20:15:11
Ik vind het ook wel verwarrend. Had je niet beter gezegd dat ze uitgenodigd waren op de receptie, gevolgd door het avondfeest?
|
|
veronique
13-9-2008
|
10-1-2009 0:14:31
Tegen wanneer moeten ze bevestigen? Ik heb al van héél veel mensen gehoord dat je er echt moet achterzitten om bevestigingen te krijgen (altijd eigenlijk, niet alleen voor trouwfeesten - het is nu eenmaal een drukke tijd waarin we leven en alles gaat zo snel), dus als het nog even is, zou ik mij er niet ongerust in maken. Mensen die je ondertussen nog hoort of ziet, kan je er even aan herinneren, dan zie je direct of ze het doorhebben...
|
|
sabrina
13-6-2009
|
10-1-2009 0:34:42
wij hebben 2 of 3 soorten uitnodigingen 1) voor mensen heel de dag 2) receptie 3) receptie en avond
we zijn nog volop aan het ontwerp bezig. we zullen enkel probs verwachten met kinderen die verwachten we NIET op de receptie maar wel avond. Hebben het al een vernoemd maar zullen het wss duidelijk met grote letters op de uitnodigen moeten zetten vrees ik:)
groetjes sabrina 13/06/09
|
|
Nathalie
4-4-2009
|
10-1-2009 11:43:59
Hoi iedereen, bedankt voor jullie berichtjes; ja het is wel wat verwarrend maar dat komt doordat we ze zelf hebben gemaakt, dan weet je waarover je het hebt en komt de duidelijkheid in het gedrang. Je ziet, kosten proberen te drukken heeft soms toch wel wat nadelen. Evengoed als je het gewoon goed leest zou het nochtans wel moeten lukken, maar bon. En zoals ergens anders al gemeld op dit forum, ik zal ook veel mensen moeten achterna bellen ... jeetje toch, maar ja, wat had ik nu verwacht?? Manieren??? Hi hi hi En idd, mensen reageren toch zo laat, ik bedoel je wéét toch of je wil gaan of niet? Sapperdepitjes toch. Nathalie ;-) 04/04/2009
|
|
Inge
24-4-2009
|
10-1-2009 14:12:32
Hey,
Ik heb onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. Wij wijken af van het traditionele huwelijksfeest en doen geen uitgebreid tafelen, maar een uitgebreide receptie met grote hapjes voor de naaste familie en een dansfeest 's avonds met een klein hapje voor iedereen. En heb dus twee soorten uitnodigingen, één voor de mensen die enkel op het dansfeest 's avonds uitgenodigd zijn. En één voor de mensen die zowel voor receptie als avondfeest uitgenodigd zijn. Voor de laatste heb ik dan twee zinnen: - U bent van harte welkom... ; - Wij nodigen u ook graag uit... Ik heb dan mijn uitnodigingen op voorhand door drie mensen laten nalezen op fouten en duidelijkheid. Maar zelfs dan nog heb je mensen die vragen stellen hoe het juist zit. Ik denk als je ook maar een beetje afwijkt van het 'traditionele' dan kunnen ze niet meer volgen ;-) Ik ben er toch van in't begin vanuit gegaan dat ik iedereen zal moeten afbellen om te vragen naar wat ze nu juist gaan komen. En dan kan ik de nodige uitleg die ze nog willen wel geven. Trek het je vooral allemaal niet aan, er zijn altijd mensen die met commentaar. We zullen er nog veel tegenkomen.
Groetjes... Inge 25/04/2009
|
|
s
1-6-2007
|
10-1-2009 16:53:11
Wij hadden een hoofdkaart met de aankondiging van onze trouw. Waar en wanneer we trouwden, met er een insinuatie bij dat mensen niet welkom waren. Ik wilde niet teveel gedoe en daar hebben de meeste zich goed aan gehouden. (ze zullen mij wel kennen)
Daarnaast hadden we kaartjes voor de receptie en voor het avondfeest. Mensen voor de receptie kregen enkel een kaartje voor de receptie. Mensen voor het avondfeest kregen enkel een kaartje voor het avondfeest. Mensen die op receptie en avondfeest welkom waren (was enkel ouders, grootouders en getuigen, denk ik) kregen twee kaartjes.
Da's op die manier toch vlot verlopen. Ik had heel veel schrik dat mensen zich van datum gingen vergissen. Op de hoofdkaart stond de datum van de trouw (weekdag) en die was verschillende met de data van receptie en trouw (zaterdag). Maar iedereen had het gezien. Waarschijnlijk zullen ouders en schoonouders dat ook wel verduidelijkt hebben. Ik verschoot eerder dat de mensen verstandig waren om die twee data te onderscheiden.
Weinig reactie op je uitnodigingen is normaal. Die klacht zie je hier regelmatig passeren.
|
|
s
1-6-2007
|
10-1-2009 16:56:34
Misschien nog een tip voor als je uitnodigingen maakt: Laten nalezen door anderen! Jij en je partner hebben al zo vaak op het ontwerp zitten turen dat je de fouten niet meer vind.
Ik wilde onze uitnodigingen geheim houden, maar heb in een andere lay out (gewoon times new roman) de uitnodigingen door gestuurd naar mijn ouders. Die hebben er eerlijk hopen commentaar op gegeven én er 1 fout uit gehaald!!!! Over de commentaar hebben we eens nagedacht, maar uiteindelijk niet naar geluisterd.
Dat foutje zat er in omdat we uren naar onze drie ontwerpen hadden zitten kijken. (hoofkaart, receptie uitnodiging, avond uitnodiging)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|