Terug naar overzicht
Ga eens kijken op deze site: http://www.adagioceremonie.be/AdagioDownloads.htm Daar heb ik zo goed als al mijn teksten gehaald.
Karin,bij mij hetzelfde. Verder heb ik nog een heleboel voorbeelden van onze ceremoniemeester en onze pastoor gekregen. groetjeskathleen03.12.05
Dag KarinWij hebben ook veel voorbeelden gehaald van deze site (zie Lindsay), en hebben van onze pastoor een boek gekregen vol met voorbeelden.daar hebben we de mooiste tekstjes uit gekopieerd. en nu is het nog een keuze maken.Veel succes!!VanessaNog 52 dagen
Jij werkt toevallig toch niet bij notaris coppens in Boechout?
Ben jij niet ontzettend laat met je misboekje? Wij trouwen 24/09 en ons boekje is al 3 weken bij de drukker.
wij trouwen ook 24/09/05. Ik moet ook nog aan het misboekje beginnen hoor. Onze drukker moet de misboekje maar 2 weken voor ons huwelijk hebben. Dus ik denk dat je nog meer dan tijd hebt.Zou zeker ook naar die website gaan kijken. Ziet er goe uitgroetjes,sophie
Hallo Karin,Mijn mailtje is alvast onderweg naar jou. Zal je ons misboekje doorsturen.Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.Ingrid
www.pastonet.be www.4ingen.be succes nog!!!