Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bevestiging

10-1-2009 0:57:28
hey,

Ik had hier gelezen dat mensen laat bevestigen of ze komen naar het feest of niet. Bellen jullie dan zelf naar de mensen of redeneer je van niets laten weten, is niet komen?

groetjes

evi
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 351

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik10-1-2009 9:32:57

Wij bellen degene die niets laten weten hebben sowieso achterna... op onze uitnodiging staat duidelijk: "graag een seintje voor 1 mei 2009", of ze nu komen of niet. Maar je gaat sowieso mensen moeten achterna bellen, .. hoedanook. :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-1-2009 12:10:00

Ook nabellen! Velen gaan er vanuit (bv. nonkels en tantes) van: die weten dat toch dat we komen??? Wat dus niet zo is...

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik10-1-2009 13:15:02

Ja erg hé meiden, mensen hebben precies geen fatsoen meer, ook je bloedeigen familie niet !!!
;-)

s
1-6-2007
 Meld misbruik10-1-2009 14:19:07

Ik ben ervanuit gegaan dat degene die niet verwittigden niet gingen komen. Ik ben nogal hard in dat soort zaken. Op onze uitnodiging stond: Wil je er graag bij zijn laat dan iets weten voor 1 februari.
Ik ben er niet aan begonnen om na te bellen. Ik heb trouwens ook de telefoonnummers of emailadressen van de meeste genodigden niet.

Nu hadden wij een wandelbuffet, dus een persoon meer of minder valt niet op. Ik ben er zeker van dat er mensen bijwaren die niet hadden verwittigd dat ze gingen komen.
Maar zelfs met eten waarbij je zat, zou ik de mensen niet opbellen. Dat het dan maar opvalt dat ze niet hebben verwittigd.

Ook heel veel mensen lieten aan de ouders weten dat ze gingen komen. Euh... Wat hebben die daar nu mee te maken?? Ze stonden niet eens op de uitnodigingen vermeld. Mijn ouders zeiden dat ze ons daarvoor moesten verwittigen. En de meetste deden dat dan toch.

Kim
21-2-2009
 Meld misbruik11-1-2009 10:20:50

Wij hebben op onze uitnodiging staan; 'Graag antwoord voor 1 februari 2009'; inderdaad hebben ze tot op heden van de per post verstuurde uitnodigingen nog maar bitter weinig reactie gekregen. Tantes en nonkels werden persoonlijk rondgebracht en daar werden de uitnodigingen voor neven en nichten achter gelaten. Ook daar nog geen reacties ontvangen.
We zullen dus effectief in de eerste week van februari iedereen waar we niets van vernomen hebben nabellen. Dit werd ons ook door de feestzaal geadviseerd.
We zijn liever zeker in dit soort zaken; lege stoelen zijn een dure grap en abosluut niet gezellig in de zaal.

groetjes

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik11-1-2009 20:37:53

Bij ons moeten ze iets laten weten voor 20 januari. En de afgelopen week hebben al erg veel mensen gebeld of gemaild. Het rare is dat juist de oude mensen nog niks hebben laten weten... en dan maar zagen over de normen en waarden van de jeugd! ;)

Eveline
18-7-2009
 Meld misbruik13-1-2009 19:00:21

Hallo Evi!
Ik lees wat verder op de site dat jullie soulroom hebben geboekt.
Kan je me eens een richtprijs geven anders?
Alvast bedankt!

evi
4-7-2009
 Meld misbruik14-1-2009 0:11:40

hey eveline,

dit zal een andere evi zijn hoor
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...