Terug naar overzicht
de zee in je uitnodiging verwerken, tafels naar schelpen noemen of tafels benoemen met foto's van verschillende zandkastelen. schelpen als tafelversiering gebruiken... cadeautjes voor de kindjes: emmertje en schepje
je hebt van die bedankjes in thema zeegewoon te vinden op het internetje moet eens googlen in het engels; wedding seaweet niet of je op dat thema iets vind, maar vb wel bij filmik zou ook iets met vuurtorens doen.www.flessenpost.nl wij wilden in eerste instantie een feest op het strand doen. iedereen op de bus en dan naar scheveningen, strandclub 'wij' of 'doen'ik zou dan de locatie geheim houden
Bedankt voor jullie reacties!!Wij zouden inderdaad die schelpen doen en hebben plots een geweldig idee, we zoeken een locatie waar we zand mogen leggen en we trouwen buiten blootsvoet?! wat denken jullie ervan,en locatie? ergens in dendermonde...
locaties ken ik niet echt in dendermonde. maar lijkt me wel leuk, als je het helemaal 'af' maakt tenminste- vb bloemenboog/ prieel ding- witte lopers- ...zoek eens op trouwpakketten in het buitenland, daar kan je hun decoratie zien. Kan je veel ideetjes opdoenwat ik voor jullie ook een leuk idee vind is je trouwceremonie of fotosessie nog eens overdoen in het buitenland. en van die foto's bedankjes te laten maken, die je achteraf kan opsturen ipv de traditionele foto'sthema's zijn leuk en uniek. Maar je moet wel zien dat je het dan perfect maakt, of het kan nogal amateuristisch overkomen
Dag Domi, Heb je nog leuke ideetjes gevonden met de zee??Mijn vriend en ik zijn beiden dol van water en boten, hij heeft me in een rubber bootje ten huwelijk gevraagd in Frankrijk.Daarom zou ik ook het thema de zee willen gebruiken voor ons huwelijk, maar het ontbreekt me aan ideetjes voor een samenhang.Elleke X03/07/2010
Beste EllenOnze uitnodigingen zijn met achtergrond van de zee, zand en schelpjesWe houden een openluchtviering met een zand eiland met daarop een bootje en tijdens deze viering schrijven de mensen een wens op een briefje en steken deze dan in een flesje en dan in de boot. ook in men bruidsboeket en in haar zitten schelpen verwerkt, ook op de tafels deco van zand en schelp, tafels namen gegeven van eilanden. denk dat ik er zowat ben, hoop dat ik je wat geholpen heb.Wat waren jullie ideetjes tot nu toe?Domihttp://domi-srouji.trouwen.com
Wel ik zou voor de uitnodigingen foto's aan de zee laten maken van ons 2tjes, en die foto's ook gebruiken bij het misboekje, menukaartjes....Graag zou ik een schatkistje hebben voor de ringen en voor de envoloppen op het feest, maar dat vind ik nog niet direct.Zou graag iets doen met ons bootje, hem in de feestzaal zetten, maar moet er wel passen eh. Dus daar zit ik nog blok....al bedankt, en leuke site trouwens!!Elleke X
een schatkistje voor de ringen hebben wij ook en dat hebben we gevonden aan de zee oostende in een winkeltje aan de dijk, daar zijn heel leuke spulletjes voor ons thema!!!Veel succesDomi