Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag leuke ideeen voor thema-huwelijk

10-1-2009 13:52:04
Wij gaan trouwen en hadden niet echt een thema gekozen maar aangezien we beiden weg zijn van de zee dachten we de zee in ons huwelijk te betrekken, we weten echter niet hoe of wat, weet iemnad leuke originele en gekke ideeen?

26/09/09

domi

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 999

funfoto

Meld misbruik10-1-2009 15:07:09

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik10-1-2009 15:35:10

de zee in je uitnodiging verwerken, tafels naar schelpen noemen of tafels benoemen met foto's van verschillende zandkastelen. schelpen als tafelversiering gebruiken... cadeautjes voor de kindjes: emmertje en schepje

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-1-2009 21:38:58

je hebt van die bedankjes in thema zee
gewoon te vinden op het internet

je moet eens googlen in het engels; wedding sea

weet niet of je op dat thema iets vind, maar vb wel bij film

ik zou ook iets met vuurtorens doen.

www.flessenpost.nl

wij wilden in eerste instantie een feest op het strand doen. iedereen op de bus en dan naar scheveningen, strandclub 'wij' of 'doen'

ik zou dan de locatie geheim houden

domi

Meld misbruik12-1-2009 12:01:09

Bedankt voor jullie reacties!!
Wij zouden inderdaad die schelpen doen en hebben plots een geweldig idee, we zoeken een locatie waar we zand mogen leggen en we trouwen buiten blootsvoet?! wat denken jullie ervan,en locatie? ergens in dendermonde...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-1-2009 8:36:09

locaties ken ik niet echt in dendermonde. maar lijkt me wel leuk, als je het helemaal 'af' maakt tenminste

- vb bloemenboog/ prieel ding
- witte lopers
- ...

zoek eens op trouwpakketten in het buitenland, daar kan je hun decoratie zien. Kan je veel ideetjes opdoen

wat ik voor jullie ook een leuk idee vind is je trouwceremonie of fotosessie nog eens overdoen in het buitenland. en van die foto's bedankjes te laten maken, die je achteraf kan opsturen ipv de traditionele foto's

thema's zijn leuk en uniek. Maar je moet wel zien dat je het dan perfect maakt, of het kan nogal amateuristisch overkomen

Ellen
3-7-2010
 Meld misbruik22-8-2009 13:20:14

Dag Domi,

Heb je nog leuke ideetjes gevonden met de zee??
Mijn vriend en ik zijn beiden dol van water en boten, hij heeft me in een rubber bootje ten huwelijk gevraagd in Frankrijk.

Daarom zou ik ook het thema de zee willen gebruiken voor ons huwelijk, maar het ontbreekt me aan ideetjes voor een samenhang.

Elleke X
03/07/2010

domi

Meld misbruik22-8-2009 13:26:53

Beste Ellen

Onze uitnodigingen zijn met achtergrond van de zee, zand en schelpjes
We houden een openluchtviering met een zand eiland met daarop een bootje en tijdens deze viering schrijven de mensen een wens op een briefje en steken deze dan in een flesje en dan in de boot. ook in men bruidsboeket en in haar zitten schelpen verwerkt, ook op de tafels deco van zand en schelp, tafels namen gegeven van eilanden. denk dat ik er zowat ben, hoop dat ik je wat geholpen heb.

Wat waren jullie ideetjes tot nu toe?
Domi
http://domi-srouji.trouwen.com

Ellen
3-7-2010
 Meld misbruik22-8-2009 16:54:43

Wel ik zou voor de uitnodigingen foto's aan de zee laten maken van ons 2tjes, en die foto's ook gebruiken bij het misboekje, menukaartjes....
Graag zou ik een schatkistje hebben voor de ringen en voor de envoloppen op het feest, maar dat vind ik nog niet direct.

Zou graag iets doen met ons bootje, hem in de feestzaal zetten, maar moet er wel passen eh. Dus daar zit ik nog blok....

al bedankt, en leuke site trouwens!!

Elleke X

domi

Meld misbruik24-8-2009 10:05:33

een schatkistje voor de ringen hebben wij ook en dat hebben we gevonden aan de zee oostende in een winkeltje aan de dijk, daar zijn heel leuke spulletjes voor ons thema!!!

Veel succes
Domi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...