Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pottenmaeckershoeve

11-1-2009 11:33:10
hallo, wij hoorden al heel wat goeie dingen over de pottemaeckershoeve en de roode poorte in meetkerke. Weet iemand de prijs om die zalen af te huren?
groetjes

anniek
10-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1771

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik11-1-2009 14:21:51

Hallo Anniek,

wij gingen vorige zomer ook even informeren bij deze 2 hoeves. Ik vond ze redelijk duur.
1500 euro voor de Rode Poort (inclusief BTW)
De Pottemaeckershoeve vraagt 1400 euro exclusief BTW en dan moet je bijvoorbeeld tuinmeubilair nog apart huren en de dag nadien zelf de bar gaan opkuisen. Dat vond ik er toch wel een beetje over...

Verder heb ik al gehoord over de Rode Poort dat de eigenaars om 4u al een trouwfeest hebben stilgelegd. Zij wonen daarnaast en 't zijn al oudere mensen. Maar ik weet dus niet of dit elke keer het geval is.

Wij hebben dus niet gekozen voor één van deze hoeves.

Groetjes!

Kathy
23-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 22:03:27

Anniek,

Wij zijn ook gaan kijken en de prijzen zijn inderdaad wat Ellen vermeld. Wij zouden eerder kiezen voor de Roode Poorte, omwille van de omgeving, die is echt verzorgd. De Pottemaeckershoeve lijkt meer op een gewone boerderij. + Je moet ook nog al je tafels, stoelen, ... zelf huren bij de Roode Poorte. Maar, zoals ook Ellen schrijft, het feest is om 4u afgelopen bij de Roode Poorte. De man heeft ons dit zeker 3 keer gezegd. Waar is dan de 'zogenaamde' vrijheid die je hebt als je zelf een zaal huurt. Het leek ons een suprleuk idee, maar achteraf zijn we ervan afgestapt.

Veel succes met je keuze. Eens informeren kan zeker geen kwaad.

Groetjes

Kathy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...