Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

11-1-2009 14:51:20
Hallo,
Wie kan me tips geven over goede hotels in Kreta, Gran Canaria of Tenerife? Ideetjes voor toffe excurses zijn ook altijd welkom.
08/08/09

Vanessa
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1017

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik11-1-2009 17:16:41

Hey!

wij zijn op huwelijksreis geweest naar hotel "La plantacion del sur" op Tenerife. Schitterend hotel voor een huwelijksreis!

Veerle

Tineke

Meld misbruik12-1-2009 9:38:22

Kreta = Hotel "Blue Palace" in Elounda. Heeft prachtig terras met uitzicht op het eiland Spinalonga. Lekker eten. Gratis spa. Gezellige lounge bar.
Op wandelafstand van het super gezellige kleine vissersdorpje Plaka (met een heel mooi winkeltje "Noa" en een heerlijk visrestoke aan de rand van het water ook met uitzicht op Spinalonga met een heerlijk vismenu voor 2 en spotgoedkoop). Op 5 min met de speedboot van het eiland Spinalonga.
En als je naar Kreta gaat moet je zeker het boek "Het Eiland" van Victoria Hislup lezen. Dat gaat over de leprakolonie op Spinalonga en de bewoners van Plaka, een heel romantisch boek...
Kreta is wel heel toeristisch, dus ga in het voor of najaar.
En als je een museum freak bent kom je niet echt aan je trekken...
Tenerife is ook heel tof. Maar het hotel dat wij daar hadden was verschrikkelijk, maar weet de naam niet meer. Tenerife is tof voor mooie uitstappen in de natuur (De Teide!), maar verder ook weer vreselijk toeristisch...
Gran Canaria heb ik als tiener gedaan, dus daar kan ik niets over zeggen in geval van huwelijksreis...

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik12-1-2009 15:59:03

Hey, ben nog maar 1 keer in mijn leven op reis geweest buiten de citytrips.
Ben 4 jaar geleden naar Gran Canaria geweest met mijn zus.
Het hotel was grand hotel costa meloneras, super mooi en romantisch!! Voelde me wat onwennig met al die koppeltjes. Prachtige palmentuin en suppermooie en grote zwembaden, met uizicht op de oceaan.
Enige nadeel was dat het een kiezelstrand is aan het hotel, dus voor zand moet je even verderop zijn. Eten was superlekker en zeer veel keuze.
Ook gezellige terrasjes buiten het hotel.
Naar de uiçtgaansbuurten kan je met de taxi die daar erg goedkoop is.
Het zal me altijd bijblijven!
Veel succes, groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums