Terug naar overzicht
Bij de Brico voor 10 €.Of in andere tuincentra (Intratuin enz)Ze zijn iig niet duur, maar ook niet erg stabiel.Wij hadden de onze versierd met witte tule en roze rozen. Dit kun je wel best de dag ervoor al doen, of 's ochtends vroeg. En de boog verplaatsen is een heel gedoe. Dus hou rekening met het weer. Bij ons regende het de dag voor ons huwelijk dus hebben we de boog binnen opgezet en versierd. De dag daarna was het stralend weer en hebben we de boog naar de tuin verhuisd, maar dat was niet gemakkelijk...Iig voor 10 € heb je al een boog. En je haalt goedkope roosjes op de markt. Laat je niets wijs maken door evenementen bureaus enzo, want die heb ik destijds ook gecontacteerd voor een bloemenboog en die vroegen 500 €!Succes!Groetjes, Tineke
als je een foto wilt van de onze, geef dan even je email adres.
Hoi,Mijn vriend en ik gaan ook buiten trouwen. Maar ik ben helemaal de kluts kwijt hoe ik de mis dan ineen moet steken want je kan natuurlijk de kerk niet binnenkomen of buitengaan. Maar hoe gaat dat dan allemaal? Kan jij me misschien helpen met een planning ofzo?groetjes
Nele,wij zitten met hetzelfde probleem dus ik vrees dat ik je niet verder kan helpen :) we zitten ook in de rats met vanalles en nog wat :)wij gaan trouwen met rent a priest of met de vrijzinnigen, dat moeten we nog uitzoeken. We hebben dan ook nog wel wat tijd, we trouwen pas in 2010. Maar omdat buiten trouwen toch zo anders dan anders is en je niet (zoals bij een trouw in de kerk) te rade kan gaan bij familie die al getrouwd is, zijn we al bezig met de voorbereidingen. Wij gaan de mis helemaal zelf ineen steken, onze eigen teksten maken, enkel de symboliek erin steken die voor ons ook daadwerkelijk betekenis heeft, ... we willen het zeer persoonlijk. Er komt toch heel wat bij kijken... Is er iemand die hier ervaring mee heeft? zelf buiten getrouwd is of zo'n trouw meegemaakt heeft?En Tineke: je mag gerust eens je foto mailen, mijn emailadres is mieketje18@hotmail.comgroetjes
fiogf49gjkf0dik ben ook op zoek naar zo een bloemenboog... wij gaan ook buiten trouwen... wie kan mij aan 1 helpen?