Terug naar overzicht
hoi Anja,In onze vriendenkring geven de meesten een reischeque kado (op www.weekendesk.com kan je veel vinden!)of een etentjeVeel succes!groetjesIlse
Hallo Anja,Onze fotograaf geeft ons op het avondfeest 2 dunne fotoalbums met foto's die die dag gemaakt zijn geweest op locatie.Wij geven onze ouders dat als cadeau, zij zijn dan de eerste die de foto's van onze huwelijk hebben.Anders moet je dat afspreken met je fotograaf.Nog veel succes.Tiziana
Wij hebben onze ouders een foto in een kader gegeven op het avondfeest. Onze fotograaf bracht die tijdens het avondfeest. Ze vonden het fantastisch om dan al een foto te hebben die pas die middag was genomen.Tine
Wij doen een ballonvaart cadeau.Maïté: nog 2 keer slapen
Hey Anja,Wij geven onze ouders de avond voordien ene fotokader met 4 verloofdenfoto's. Een vriendin heeft leuke zwart-wit foto's van ons getrokken. In de kader voor zijn ouders, is er ene foto van hem alleen en drie van ons tweetjes en bij mijn ouders ene van mij en drie van ons tweetjes. Denk en hoop dat ze er blij mee zullen zijn.Groetjes en veel succes!An
Hoi,wij geven onze ouders een mooie fotokader met een reisfoto van een aantal jaren geleden. Nadien krijgen ze dan nog een trouwfoto die ze er in kunnen plaatsen. Mijn nonkel neemt op onze trouwdag foto's dus we kunnen de dag zelf er geen afgeven aan onze ouders.GroetjesNathalie
Heykes! Wij trouwen pas op 6 juli volgend jaar, maar als cadeau aan onze ouders geven wij een spiegel, waar onze namen en onze trouwdatum staan in gegraveerd. Is echt superleuk, kijk maar eens op www.unikadoo.be .Groetjes,Wendy
Wij zullen ons ouders een modern beeldje van een koppel geven met onderaan een plaatje met onze namen en trouwdatum.
Wij hebben voor onze ouders een cadobon voor een weekend gegeven. Op weekenddesk.com vind je allerlei formules binnen allerlei budgetten (ook net onbelangrijk). Onze ouders vonden het alvast fantastisch!
Dit is een leuk idee:http://legoutmattina.homestead.com Luxe ontbijt aan huis geleverd. Tussen Gent en Aalst.Wij hebben het reeds eens uitgeprobeerd en het is super super super ! Niet te vergelijken met onbijt van bij de bakker.Het is vers en veel, erg veel. En tot in de puntjes verzorgd.Ze hebben ook cadeaucheques.