Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

12-1-2009 8:59:23
Hey!
Wij trouwen op vrijdag 4 september dit jaar. Wij trouwen enkel voor de wet.
Voorlopig zou onze dagindeling er als volgt uitzien:
10uur mijn vriend komt mij thuis halen
11uur foto's nemen
14uur klein hapje bij ouders thuis
15uur wettelijk huwelijk
16uur alternatieve viering in de feestzaal
17.30 foto's nemen in de feestzaal met ouders, getuigen, grootouders,...
19uur aankomst gasten avondfeest
20uur begin eten en daarna avondfeest

Wat denken jullie hiervan? Ziet dit er haalbaar uit?
Maar hoe doe je het dan met je gasten? Ik weet dat een aantal van mijn vriendinnen naar het wettelijk huwelijk gaan komen, deze zou ik erok graag bij hebben op de alternatieve viering. Maar van mij mogen ook familieleden naar de alternatieve viering komen. Zouden we dan best op de uitnodigingen vermelden dat ze moeten duidelijk maken of ze al naar de viering komen of pas savonds naar het avondfeest? Want we moeten uiteraard ook wat te drinken voorzien tijdens die viering dus moeten we ongeveer weten hoeveel volk er gaat komen.
Wat denken jullie??
Groetjes!

Gwendolyn
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 401

Tineke

Meld misbruik12-1-2009 9:04:20

Hey Gwendolyn,
Klein detail. Jullie nemen foto's voordat jullie getrouwd zijn. Op zich geen probleem, maar dan heb je wel je trouwringen nog niet aan. En het is natuurlijk leuker om foto's te hebben waar je ringen ook op te zien zijn denk ik zo...
Dus misschien kun je ze voor de fotoreportage al even aan doen? Tis maar een tip...
Verder ziet je planning er goed uit. Je hebt veel ruimte tussen de verschillende delen van de dag. Dus dat komt zeker goed.
Succes nog!
Groetjes, Tineke
Bijna 5 maanden getrouwd

Tineke

Meld misbruik12-1-2009 9:06:53

ahja, en zet idd duidelijk op de uitnidiging wie naar wat mag komen. De feestzaal moet ook weten hoeveel stoelen en drank ze moeten voorzien voor die alternatieve viering.
Het kost wat meer, maar wij hadden 2 uitnodigingen met 2 aparte teksten. 1 tekst voor de mensen die we er de hele dag bij wilden. En 1 tekst voor de mensen vanaf de namiddag.

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik12-1-2009 13:10:27

De planning ziet er volgens mij goed uit... Wij hebben ons wettelijk huwelijk om 16u en mijn vriend komt mij normaal ophalen om 11u, glaasje drinken en klein hapje eten. Daarna de foto's om dan tegen 15u45 te eindigen aan het stadhuis voor ons huwelijk. Daarna dan foto's met familie en getuigen en mensen die naar stadhuis kwamen.
Daarna naar de feestzaal waar we van 17u30 tot 19u30 receptie hebben voor vrienden en kennissen. Dan half uurtje rust en om 20u verwelkomen we de gasten van het avondfeest.
Wij hebben voor iedereen een standaard uitnodiging, maar wij steken bijsteekkaartjes in de enveloppen waarop staat voor wat de mensen uitgenodigd worden... vb receptie of receptie en avondfeest of avondfeest.
Groetjes Barbara
10-4-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...