Terug naar overzicht
Hey Gwendolyn,Klein detail. Jullie nemen foto's voordat jullie getrouwd zijn. Op zich geen probleem, maar dan heb je wel je trouwringen nog niet aan. En het is natuurlijk leuker om foto's te hebben waar je ringen ook op te zien zijn denk ik zo...Dus misschien kun je ze voor de fotoreportage al even aan doen? Tis maar een tip...Verder ziet je planning er goed uit. Je hebt veel ruimte tussen de verschillende delen van de dag. Dus dat komt zeker goed.Succes nog!Groetjes, TinekeBijna 5 maanden getrouwd
ahja, en zet idd duidelijk op de uitnidiging wie naar wat mag komen. De feestzaal moet ook weten hoeveel stoelen en drank ze moeten voorzien voor die alternatieve viering.Het kost wat meer, maar wij hadden 2 uitnodigingen met 2 aparte teksten. 1 tekst voor de mensen die we er de hele dag bij wilden. En 1 tekst voor de mensen vanaf de namiddag.
De planning ziet er volgens mij goed uit... Wij hebben ons wettelijk huwelijk om 16u en mijn vriend komt mij normaal ophalen om 11u, glaasje drinken en klein hapje eten. Daarna de foto's om dan tegen 15u45 te eindigen aan het stadhuis voor ons huwelijk. Daarna dan foto's met familie en getuigen en mensen die naar stadhuis kwamen.Daarna naar de feestzaal waar we van 17u30 tot 19u30 receptie hebben voor vrienden en kennissen. Dan half uurtje rust en om 20u verwelkomen we de gasten van het avondfeest.Wij hebben voor iedereen een standaard uitnodiging, maar wij steken bijsteekkaartjes in de enveloppen waarop staat voor wat de mensen uitgenodigd worden... vb receptie of receptie en avondfeest of avondfeest.Groetjes Barbara10-4-2009