Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drank

20-7-2005 10:34:49
oooooo ik weet niet wat ik moet.
zou ik met een all in werken of niet of per fles of per glas. normaal gezien habben wij een aal in. maar ik denk zo he stel je voor dat ze dat noooit opdrinken dan heb ik wel veeeel teveel betaald he.maar als ik dan per fles ga geven dan kom ik miss tekort.oooo ik weeet niet wat te doen. wat doen jullie

grts cindy

cindy
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 520

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik20-7-2005 10:53:53

Dag Cindy

Wij hebben daar ook een tijdje over getwijfeld.
Vooral omdat onze forfaitprijs redelijk hoog was.
Is het bij u ook hoog of valt het mee?

Uiteindelijk hebben we beslist om toch met een all-in prijs te werken.
Kwestie van geen verrassingen te hebben na het feest. nu weten we waar we staan en wat het ons precies zal kosten.

Als je eens uitrekent: er wordt tijdens het eten al vlug redelijk wat gedronken. en bij ons is die prijs voor drank tot 4 uur na het eten.

Groetjes

Vanessa

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik20-7-2005 10:54:29

Wij nemen een drankenforfait. Dan weet je vooraf precies hoeveel het kost. Bij ons komt dat op 12,50 euro voor de drank + wijn aan tafel en de drank erna onbeperkt, zonder sterke drank.

Ten slotte wordt er op een trouwfeest toch meestal doorgedronken en ik zou niet graag achteraf voor verrassingen komen te staan.

sonja
30-9-2005
 Meld misbruik20-7-2005 11:26:41

Wij betalen 75€ voor de personen die mee met ons eten en drinken telt van 17u tot 02u. En betalen 35€ voor de personen van het avondfeest, daar is dan een receptie in, de bruidstaart en drinken van 21u tot 02u. Vind dat dit redelijk meevalt.

Elke
11-11-2005
 Meld misbruik20-7-2005 11:28:54

Cindy,

Wij nemen ook een drankenforfait. Dat zowel voor de wijn tijdens het eten als voor de drank achteraf tijdens het dansfeest. We doen dit ook gewoon om verrassingen ter vermijden. Wij hebben ook getwijfeld omdat bijvoorbeeld mijn tantes en nonkels al redelijk oud zijn en waarschijnlijk niet lang zullen blijven. Voor hen betaal je dan natuurlijk veel te veel. Maar waarschijnlijk zullen er ook mensen zijn die meer drinken.

Groetjes

Elke

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik20-7-2005 11:44:32

ik betaal 15euro pp vaste prijs.
maar stel je voor als die mensen 2 uur blijven ofzo en die drinken miss 2 dingens dan ben ik toch veel geld kwijd he.
oooo wat een keuze seg, maar ik zal het toch wel doen denk ik zenne, dan kan ik voor geen verassing staan.

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik20-7-2005 15:56:56

Cindy

Als ik eerlijk mag zijn: voor 15€ zou ik het wel doen hoor!
is een heel goeie prijs.
Bij ons is het 25€!!

Groetjes
Vanessa

Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik20-7-2005 21:56:20

Wij gebruiken een drankenforfait van 10€, daar zijn alle dranken in van na koffie tot einde feest.

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik23-7-2005 12:35:47

bij ons is het drankforfait 21 €: voor alle drank vanaf het avondfeest: alle bieren, frisdranken, wijnen, enz...
wij konden voor een goedkoper forfait gaan van 17 € maar dat was op basis van de huiswijn en die was gewoonweg NIET te drinken. dus hebben we onze eigen wijn gekozen.

ik wil op voorhand weten hoeveel het zal kosten.

groetjes
sophie

Silvie

Meld misbruik24-7-2005 19:43:19

Wij nemen ook een drankforfait.
Er zijn natuurlijk altijd mensen, die minder dirnken dan de prijs van het forfait.Maar daar tegenover staat dat er ook mensen zijn die heel wat meer drinken.En op zo'n emotionele dag als een huwelijk zijn héél wat familieleden toch ook wat losser met drank. Dus ik zou niet twijfelen.
Groetjes, Silvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...