Terug naar overzicht
Ik dacht dat ze dat eerder met havikken deden ipv met kerkuilen. Misschien op andere roofvogels googlen.Als je zo iets wil, vraag dat dan eerst na aan je pastoor. Niet elke pastoor wil zo'n gedoe hebben in zijn kerk omdat het niet rond de show draait, maar rond je verbintenis door God te laten goedkeuren en blabla.
Op valken ofzo kan je ook googlen. Zal iets realistischer zijn dan een havik.Mijn biologie van vogels is niet al te best.
Marc de Vleminck is een valkenier, hij heeft dus zijn eigen dieren waarmee hij af en toe een show geeft. (uilen,valken, een arend en een gier) hij is van oost vlaanderen. Als je eens contact opneemt met hem zal hij je direct kunnen vertellen of dit eigenlijk wel mogelijk is of niet. zijn tel heb ik niet meer, maar lang leve google... veel succes en laat eens weten hoe of het lukt of niet
thanx!! Ben nog niet zeker of we dit gaan doen maar als ik meer info heb zal ik het vermelden!!
wij laten onze ringen op 7 maart aanbrengen door een roofvogel. Wij hebben hiervoor beroep gedaan op Falcon and Hawks.