Terug naar overzicht
Hé Romina, als ik mij niet vergis, is het China ipv USA, kijk op de site 'contact us' (onderaan)
oei, ja idd. dank u wel hiervoor.
Dag Romina,Met alle respect, maar wat kost zo een kleedje?Zou je niet beter in een winkel kijken of outlet ofzo.Ik zie hier soms iets passeren op het forum van la sposa ofzo outlet? Zoek maar eens op.Of in een winkel in Oostende waar ik eens ging lag er een boek met laatste modellen van collecties van vorige jaren, staat niet op het kleedje en sommigen gingen weg voor 200 à 300 euro.... Gewoon es uitkijken, wanneer is je huwelijk?Ik trouw op 18/04/2009 in een LR kleedje.Maar prijskaartje was er wel naar.Dank je mama & papa :)GroetjesMarieke18/04/2009
Mijn kleed komt van La Sposa outlet, het is dus eentje uit de collectie van vorig jaar, maar oh, als je het graag ziet is het belangrijkste. Ik heb 500€ betaald, origineel kostte het 1599€.
Isabelle, Kan je in La Sposa ook kleedjes van maat 36 vinden? Ik hoor vaak over goedkope pasmodellen van maat 38 - 42, maar dat is mijn maat niet! :( Alvast bedankt!