Terug naar overzicht
Wat leuk dat jullie zo goedkoop gestelt zijn. Tja, mat vriendelijke verkopers moet je soms geluk hebben, he. Mijn man zijn kostum komt uit de solden in een Hugo Boss winkel. We hebben er drie gedaan en in eentje werden we ook buiten gekeken.Mijn kleedje komt van bij Kaat tilley (gewone collectie) en die verkoopster was super super behulpzaam!! Ookal komt daar normaal chiquer volk. En ik kwam in de solden!Het is niet altijd overal slecht, eh.
Hoi,Wij hebben mijn vriend's kostuum gekocht bij Celio Club. We hadden het kostuum zien staan in een winkelcentrum in Rijsel, maar hadden toen geen tijd meer om te passen.Op zoek gegaan naar Celio Club in Belgie, ze bestaan, maar niemand die me een nummer kon geven. Uiteindelijk toch gevonden en gebeld om een kostuum te reserveren omdat we niet bij de deur wonen. Geen probleem zei de mevrouw aan de telefoon.Wij op de afgesproken dag naar daar... Geen gereserveerd kostuum en allesbehalve vriendelijke verkoopsters. De ene was haar nagels aan het vijlen en de andere was een boekje aan het lezen. Uiteindelijk toch één van de 2 die meeliep naar waar de kostuums hingen. Ze gokte de maat en liep al met het kostuum naar de kassa, ik er weer achter om te vragen of hij het op zijn minst eens mocht passen... Met veel gezucht mocht het dan toch nog. Hebben het uiteindelijk tegen mijn principe gekocht omdat het zo betaalbaar en mooi was, maar die winkel... daar zien ze ons nooit meer terug!!!Ps het kostuum kostte maar 100€ en is een blinkende stof, echt heel mooi!Gelukkig hebben jullie dan toch ook een kostuum gevonden en werden jullie daar beter behandeld... Alvast een dikke proficiat.Barbara10-4-2009
Hallo,Je moet idd beetje uitkijken hé.M'n vriend z'n kostuum komt van bij De Waele in St. Niklaas en heeft 1.100 euro gekost + 200 Euro voor het hemd er nog bij.Z'n ouders hebben het betaald.'t zit perfect ( mag wel voor die prijs).Da's natuurlijk iets waar je zo ver in gaat als je zelf wil.GroetjesMarieke18/04/2009