Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

positieve commentaar

12-1-2009 14:06:13
beste bruidjes en vooral bruidegommekes,

ik ben dit weekend samen met mijn ventje zijn kostuum gaan kopen.
ik was heel blij dat ik mee mocht want was er toch nier gerust in.
maar enfin, we wilden er geen 500euro aan uitgeven want hij vind dit zeker niet nodig(was heel goed voor mijn budget van mijn kleedje).
we waren van plan om eens te gaan piepen met de solden.
we hadden al veel positieve reacties gekregen van de winkel WE.
dat was voor ons een grote afknapper helemaan geen service en als je iets vroeg was het voor het persooneel te veel moeite, dus wij daar terug buiten.
we zijn dan uit nieuwsgierigheid eens binnen gestapt bij MEXX.
daar zijn wij super goed geholpen geweest.
niet was hun teveel, zelfs niet om zelf iets te gaan zoeken voor ons.
uiteindelijk hebben we er een vest en een broek gekocht.
het was aan -75 procent.
mijn ventje zijn vest en broek hebben dus maar 80 euro gekost, het is ook super mooi.
als het goed is mag dat hier ook eens gezegd worden.

groetjes Lieven en Daisy
25/09/09

daisy
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 571

s
1-6-2007
 Meld misbruik12-1-2009 14:17:46

Wat leuk dat jullie zo goedkoop gestelt zijn.
Tja, mat vriendelijke verkopers moet je soms geluk hebben, he.
Mijn man zijn kostum komt uit de solden in een Hugo Boss winkel. We hebben er drie gedaan en in eentje werden we ook buiten gekeken.

Mijn kleedje komt van bij Kaat tilley (gewone collectie) en die verkoopster was super super behulpzaam!! Ookal komt daar normaal chiquer volk. En ik kwam in de solden!

Het is niet altijd overal slecht, eh.

s
1-6-2007
 Meld misbruik12-1-2009 14:17:47

Wat leuk dat jullie zo goedkoop gestelt zijn.
Tja, mat vriendelijke verkopers moet je soms geluk hebben, he.
Mijn man zijn kostum komt uit de solden in een Hugo Boss winkel. We hebben er drie gedaan en in eentje werden we ook buiten gekeken.

Mijn kleedje komt van bij Kaat tilley (gewone collectie) en die verkoopster was super super behulpzaam!! Ookal komt daar normaal chiquer volk. En ik kwam in de solden!

Het is niet altijd overal slecht, eh.

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik12-1-2009 14:25:36

Hoi,
Wij hebben mijn vriend's kostuum gekocht bij Celio Club. We hadden het kostuum zien staan in een winkelcentrum in Rijsel, maar hadden toen geen tijd meer om te passen.
Op zoek gegaan naar Celio Club in Belgie, ze bestaan, maar niemand die me een nummer kon geven. Uiteindelijk toch gevonden en gebeld om een kostuum te reserveren omdat we niet bij de deur wonen. Geen probleem zei de mevrouw aan de telefoon.
Wij op de afgesproken dag naar daar... Geen gereserveerd kostuum en allesbehalve vriendelijke verkoopsters. De ene was haar nagels aan het vijlen en de andere was een boekje aan het lezen. Uiteindelijk toch één van de 2 die meeliep naar waar de kostuums hingen. Ze gokte de maat en liep al met het kostuum naar de kassa, ik er weer achter om te vragen of hij het op zijn minst eens mocht passen... Met veel gezucht mocht het dan toch nog. Hebben het uiteindelijk tegen mijn principe gekocht omdat het zo betaalbaar en mooi was, maar die winkel... daar zien ze ons nooit meer terug!!!
Ps het kostuum kostte maar 100€ en is een blinkende stof, echt heel mooi!
Gelukkig hebben jullie dan toch ook een kostuum gevonden en werden jullie daar beter behandeld... Alvast een dikke proficiat.
Barbara
10-4-2009

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-1-2009 15:22:50

Hallo,

Je moet idd beetje uitkijken hé.
M'n vriend z'n kostuum komt van bij De Waele in St. Niklaas en heeft 1.100 euro gekost + 200 Euro voor het hemd er nog bij.
Z'n ouders hebben het betaald.
't zit perfect ( mag wel voor die prijs).

Da's natuurlijk iets waar je zo ver in gaat als je zelf wil.

Groetjes

Marieke
18/04/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info