Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor iets dat ze kunnen doordragen. Onze bruidskindjes zijn 2 jongentjes van 3 en 4,5 jaar. Ik ben samen met de mama's naar C&A geweest en hebben gekozen voor een modern jeans-ensemble van Cars, iets dat ze achteraf kunnen doordragen...Wens je het natuurlijk iets autenthieker, er bestaan ook van die kindersmokings (wel niet zo goedkoop)...Groetjes Barbara10-4-2009
HoiWij hebben ook 2 bruidskindjes. Jongen van 5 jaar en meisje van 4 jaar. Wij gaan eind februari eens gaan kijken voor kledij. Aangezien de communniekledij dan in de rekken hangt vinden wij misschien iets leuk! Wij trouwen op 20 juni. Ik denk dat we goed op schema zitten. Veel plezier!Lindsey
nu is het vollop communiecollectie dat binnenkomt, ik ben onthaalmoeder en een mama van een kindje dat hier komt werkt bij c&a en zo kon ik vooraf al de collectie zien en heb er metteen mijn zin gevonden, ook zij kunnen dit doordragen maar dit kledij is enkel voor s'ochtens voor het gemeentehuis, in de namiddag dragen ze een pak en baljurk, wij zorgen voor 2 outfits omdat ze nogal jong zijn en zo zijn ze toch proper voor de 2 diensten
Hey, wij trouwen op 2mei. Onze 3 meisjes hebben hun kleding reeds gevonden onder de communiekledij in een kinderboetiek van het merk Charlie. Nu de jongens nog, eentje van de 4 is al gekleed. De rest volgt. Je kan dus al stilaan rondkijken.
Hallo Stefanie;wij trouwen op 29 augustust en nu was ik ook van plan om tussen de communiecollectie van C&A te kijken voor de kinderkledij (zijn wel onze eigen kindjes) voor de trouw. Deze komt nu stilaan in de rekken te liggen.Maar gezien wij pas eind augustus trouwen zal hun kledij nog zeker 6 maanden in de kast blijven hangen (ze kunnen dit toch niet op voorhand al dragen?)en nadien zullen ze er hoogstwaarschijnlijk ook niet zoveel plezier meer aan beleven (ze zullen het misschien met goed geluk nog enkele keren kunnen aandoen met ons mooi weer hier in Belgie). Vandaar heb ik besloten om toch maar voor gewone kledij te kiezen (begin augustus komt er een nieuwe collectie binnen voor het najaar). Ik zal daar es tussen zien. ik ga kiezen voor een mooi hemd met T-shirt. Kunnen ze nog heel de winter van genieten. grtz.Sofie29.08.2009
Ik heb 3 bruidskindjes, ik ga niet speciaal nu met de communiekledij kijken. Je hebt ook nog solden ertussen, en ik heb schrik om te vroeg te kopen. Stel je voor dat er eentje een groeischeut krijgt ofzo, dan past dat niet meer. Ik ga dus een 2 maanden voor de trouw kijken.succes12.09.09
Weet iemand wanneer die communiekledij binnenkomt in de C&A??
20 januari komt de communiekledij binnen in de C&A en het weekend erna dus 24 januari hangt het in de rekken.
Ik heb voor mijn bruidskindje een ensemble gekocht bij het Folieke. Heel toffe kleding en met een andere pull of een jeans apart heel mooi afdraagbaar in de lente/zomer. Wij hadden een gekleed vestje met zo'n kostuumventje zonder mouwen (ik weet niet hoe dat heet) en een driekwartbroek in het beige en dan nog een hemd en een bloemeke op zijn vest.
hallo stefanie,mijn bruidskindjes zijn mijn eigen kindjes.met den trouw zullen ze 3 en 7 zijn.ik heb rokjes in een uitverkoop gekocht bij petit filou voor 15 eur het stuk, denk wel niet dat ze het acheraf nog zullen aan doe vind het daarvoor veel te chic.voor t-shirt en gilet heb ik iets gevonden in de zomercollectie van strass.het is in het wit allemaal maar de t-shirt en de gilet kunnen ze achtaf nog doordragen.dat koste wel 80 euro per kindje, maar ja ik had goedkope rokjes he.ik heb het ook een maatje groter gekocht want ze zullen nog wel groeien tegen dan.ik wou ook niet te lang wachten want ik wou 2 keer herzelfde, hou daar rekening meegroetjes Lieven en Daisy25/09/2009
hey,wij nemen ons zoontje(dan1.5jr) en een nichtje(6jr) voor bruidskindjes voor beide gaan we eens zoeken in tessenderlo op de zwarte markt voor kleedje betaal je 20à35€ voor kostuumpje 15à25€veel geluk noggrtz
Onze bruidskindjes zijn onze zoontjes van 8 en 4. We hebben 2 weken geleden de kledij gekocht bij euro for kids in bree, communiekleding. Wij trouwen op 16/05. Als je in de communiekleding wil gaan zal je op tijd moeten gaan want als het eenmaal binnen is, nu dus, is het ook meteen allemaal weg, heb ik vorig jaar gemerkt toen mijn zoontje zijn communie deed.Maar als je in de zomer trouwt dan vind je ook wel leuke zomerkledij in het wit. Leuk linnen broekje of zo vind je dan ook nog wel.