Terug naar overzicht
Ik sluit me aan bij deze vraag! :)
Hey,Er bestaan al verschillende topics over deze vraag. Je kan oa een puzzel of een oorkonde maken.Groetjes
Ik maakte een puzzel van een foto van mijn broers en ik met de tekst: 'Wil je mijn getuige zijn voor de Kerk?'. En voor mijn ander broer: 'Wil je mijn getuige zijn voor de wet?'. Hetzelfde voor de zus van mijn ventje.Ik had de foto zelf op een karton gekleefd, geplastificieerd en dan in stukjes geknipt. Alles in een mooi doosje (die ronde stimoroldoosjes) gestopt en als extra cadeautje met kerst afgegeven.Het vraagt dus een beetje werk, maar tis leuk om te krijgen, leuk om te maken en het kost amper geld (voorwaarde van mijn ventje, het kost allemaal al genoeg :-))... dus ideaal!En ze waren zeer verrast en blij en zeiden natuurlijk vol enthousiasme JA! :-)GroetjesLien01/08/2009
Hey dames,Ik heb een woordzoeker gemaakt...De overgebleven letters vormen dan de zin... Wil je mijn getuige zijn.Het was héél spannend. Mijn getuige barste van ongeduld om te weten wat er in ging staan. Maar toen ze het las, was ze héél ontroerd.groetjes
Hoi Sophie,Heb je die woordzoeker toevallig nog op de pc staan?Vriendelijke groeten Riet
Wij hebben een vacature gemaakt.andere ideeën: flessenpost (kan je bestellen bij apostrophe in Nijlen)puzzelgedichtnen schone stylo een fles champagne met zelfgemaakt etiket...groetjes, Carolina
Vacature? Heb je daar een voorbeeld van?Groetjes Riet
Mijn adres: riet_13@hotmail.com
Wij hebben onze getuigen gevraagd met een (zelfgebakken) taart ... en op deze taart dan een tekst geschreven (met chocolade). Het viel bij allebei zeer in de smaak. groetjes
Ik heb net ook een vacature in elkaar geknutseld. (toch een heel deel van internet gezocht hoor! ;) ) Als je ze graag hebt, stuur me maar een mailtje op annelies.sas@hotmail.com
Waar kan ik zo een woordzoeker terugvinden ?Bedankt.