Terug naar overzicht
Wauw, chapeau dat je dat durft en kan (door de emoties)!! Mijn beste vriendin heeft ook zelf een liedje gezongen in de mis (iemand als jij van Barbara Dex). Was heel ontroerend. Wat ga jij zingen?
Zo tof!Ge moet wel durven hé! En heel de tijd erover kunnen zwijgen, kijk daar zou het bij mij al verkeerd lopen...Groetjes
Hallo!!Ik wou dat eerst ook doen, zelf zingen, maar ik denk dat ik niet ga durven... Daarom dat ik er nu aan denk om het 's avonds te doen tijdens het avondfeest. Omdat de emoties dan al grotendeels weg zijn he...Groetjes
Het liedje zal "You're the reason" van Sarah zijn. Ik zal zeker nerveus zijn in de kerk. Maar ik heb dat nog wel als ik voor publiek zing. 5 jaar geleden zong ik ook op de trouwmis van mijn zus.Groetjes
Ik heb daar ook heel even aan gedacht, maar ga dat echt niet kunnen. Chapeau, echt bangelijk dat jij dat durft doen. Het zal zeker prachtig worden. Zet de cleenex maar klaar! En vooral veel suc6.
Hey,Ik ben dit ook van plan...Maar welk moment van de mis ga jij zingen?groetjes