Terug naar overzicht
Yep... ik ben één van de gelukkige bruidjes aldaar...Onze menu was fabuleus maar een echte uitschieter daarbij was zekezr en vast de polderaardappel!!!! Om duimen en vingers af te likken, echt waar. Onze gasten lieten zelf verstaan dat ze zich hebben moeten inhouden om hun bord af te likken, dat zegt genoeg hé...Veel succes!Lien, een jaar getrouwd
Via via hebben we over de salons goede dingen gehoord
Wij geven ook ons feest in de Caipirinha en dat is alleen maar omdat we daar zelf een trouwfeest gehad hebben en zwevend en voldaan naar buiten gegaan zijn. Ik heb nog nooit zo lekker gegeten op een trouwfeest. Ook de bediening en het personeel zijn voortreffelijk. Een echte aanrader dus!Ik heb daar toen ook niets minder goed gegeten, dus kan ik je geen dingen afraden! :-)Veel succes!Laat eens iets weten als je je keuze gemaakt hebt hé, wij moeten ook nog kiezen! :-)GroetjesNathalie27.06.09
Over Salons Caipirinha alleen maar goede dingen gehoord!Groetjes,Frederic VanwalleghemHuwelijksfotografie 'Just Married'http://www.fredericvanwalleghem.com/huwelijk info@fredericvanwalleghem.com 0475/942836
Beste Nele,Wij komen enorm veel in Salons Caipirinha, alleen maar lovende woorden,enorm lekker eten,uitstekende bediening en ontvangst..zou niet twijfelen...wij zitten er al enkele jaren met oudejaar...Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk,Mvg,Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
Een vriendin van me is daar getrouwd & was echt heel heel heel tevreden over de locatie, de bediening & het eten. Haar menu ken ik niet meer precies, het hoofdgerecht was varkenshaasje! ;)