Terug naar overzicht
Een winkel in de Dampoortstraat van een kleermaakster die ook trouwschoenen verkoopt.Kocht de mijne daar! Zeer tevreden!Toen ze (voor de trouw) vuil waren van het oefenen (danslessen) wilde ik nieuwe kopen maar ze zei me hoe ik ze moest poetsen!Karen
Isabelle in de dampoortstraat 56
heb vandaag men schoenen gekocht in gent wel niet in zo'n trouw winkel waar je over de honderde euro's heeft voor ze een keer te dragen, maar gewoon in de veldstraat mach 3 ofzo dacht ik. Tzijn witte botjes , ben namelijk gek op botjes daarmee. en in de zuid op het wilsonplein heb ik er ook zien staat. witte gewoon
In de winkel waar ik mijn trouwkleed kocht, stelde ze voor om naar het schoenfabriekske te gaan. dat is gelegen in een zijstraat van de Drongensesteenweg en de Rooigemlaan. Ik ga daar ook eens gaan kijken
Het is wel niet regio gent, maar ik ben ook van gent en heb mn trouwschoenen gevonden in La Sposa outlet in Beveren Leie. Ik kocht mn schoenen van Oni Onik en die kosten normaal 200 euro, en daar verkochten ze ze voor 60 euro, en het zijn echte trouwschoenen dan nog, echt mooi.
Ik vond vorige week mijn schoenen in de Avance (‘shoppingcenter’ op de korenmarkt). Ik zag er bij Mach 3 in de Veldstraat ook staan, maar die waren iets te hoog om gemakkelijk te zijn. Die in de avance waren net dezelfde, maar iets lager van hak (nog 6 cm hoor).Dus: ze zijn zeldzaam, maar er zijn reeds witte schoenen (van een degelijke prijs!) te vinden!GroetjesLien01/08/2009