Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

13-1-2009 4:48:27
ik en men aanstaande zijn nog beetje opzoek naar huwelijksreis. alhe we hebben al een bestemmig gevonden die ons aanspreekt en dat is curaçao.
Heeft iemand daar ervaring mee.

of nog iemand anders voorstellen. zolang er warm is en strand en dolfijntjes ben ik tevreden.

groetjes
sabrina 13*06*09

sabrina
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 464

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik13-1-2009 10:04:18

Hey

Wij wilden ook naar Curaçao of Aruba. Tot we de prijzen zagen :s en dan waren die nog niet all-in. Moet zeggen, als dat in je budget ligt zou ik direct gaan.
Maar wij gaan nu naar Mexico, ligt 250 euro pp boven ons budget maar het is er warm, er zijn massa's van die parken waarbij je met dolfijnen kunt zwemmen en er is veel cultuur waardoor je eens een uitstap kan plannen.
Veel plezier met het bekijken van de reisboeken (ik doe dat toch allesinds enorm graag ;) )

Groetjes, Laura
11 juli 2009

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik13-1-2009 13:09:18

Hallo,

een vriendin van mij is op reis geweest naar aruba onlangs en zij vertelde dat het mooie natuur is, prachtige stranden, je kan er heel goed duiken maar voor de rest is daar dus niets. Heel weinig centrum en cultuur is ook niet aanwezig. Het is maar dat je weet waar je aan begint. persoonlijk denken wij aan bali voor de huwelijksreis

Groetjes,
Nathalie
27/06/2009

Frederic

Meld misbruik13-1-2009 15:24:46

Voor een vakantie dat bestaat uit enkel strand is Curacao wel angenaam, al zou ik de portie cultuur missen. Bali is prachtig en je kan er heel wat bezoeken. Is ook niet zo duur ter plaatse. Cuba is ook heel interessant...

Frederic Vanwalleghem
Huwelijksfotograaf
http://www.fredericvanwalleghem.com/huwelijk
info@fredericvanwalleghem.com

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik13-1-2009 19:47:10

@ LAURA
men eerste gedacht was ook mexico. maar om een of andere reden ben ik daar van afgestapt. weet niet meer waarom.
In die reisboeken kijken is wel leuk maar dan zie je zoveel dat je naar alles wil gaan, alhe zo is het toch bij me. Ik luister liever naar ervaringen van de mensen zelf.

wou altijd wel eens austarlie doen of hawai maar ja.

bedankt voor je reactie
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums