Terug naar overzicht
HeyWij wilden ook naar Curaçao of Aruba. Tot we de prijzen zagen :s en dan waren die nog niet all-in. Moet zeggen, als dat in je budget ligt zou ik direct gaan.Maar wij gaan nu naar Mexico, ligt 250 euro pp boven ons budget maar het is er warm, er zijn massa's van die parken waarbij je met dolfijnen kunt zwemmen en er is veel cultuur waardoor je eens een uitstap kan plannen.Veel plezier met het bekijken van de reisboeken (ik doe dat toch allesinds enorm graag ;) )Groetjes, Laura11 juli 2009
Hallo,een vriendin van mij is op reis geweest naar aruba onlangs en zij vertelde dat het mooie natuur is, prachtige stranden, je kan er heel goed duiken maar voor de rest is daar dus niets. Heel weinig centrum en cultuur is ook niet aanwezig. Het is maar dat je weet waar je aan begint. persoonlijk denken wij aan bali voor de huwelijksreisGroetjes,Nathalie27/06/2009
Voor een vakantie dat bestaat uit enkel strand is Curacao wel angenaam, al zou ik de portie cultuur missen. Bali is prachtig en je kan er heel wat bezoeken. Is ook niet zo duur ter plaatse. Cuba is ook heel interessant...Frederic VanwalleghemHuwelijksfotograafhttp://www.fredericvanwalleghem.com/huwelijk info@fredericvanwalleghem.com
@ LAURAmen eerste gedacht was ook mexico. maar om een of andere reden ben ik daar van afgestapt. weet niet meer waarom. In die reisboeken kijken is wel leuk maar dan zie je zoveel dat je naar alles wil gaan, alhe zo is het toch bij me. Ik luister liever naar ervaringen van de mensen zelf.wou altijd wel eens austarlie doen of hawai maar ja.bedankt voor je reactiegroetjes