Terug naar overzicht
hoi kim,Wij zijn afgelopen zaterdag naar de huwelijksbeurs in Hasselt geweest en daar hebben we iets super leuk gezien! www.guestcam.be Neem daar maar eens een kijkje op, ik vind dat het qua prijs nog goed meevalt (300euro). De zaakvoerders zijn nog jonge mensen (ongeveer 25jaar) en het is echt een leuke caravan, leuk ingericht enzo...De 'praatpaal' heb je ook nog maar die is een pak duurder en die moet je in de zaal zetten waardoor je veel achtergrond geluiden hebt denk ik.GroetjesDominique
Hallo toekomstige trouwers,met dit berichtje wil ik jullie even waarschuwen ivm GUESTCAMP. Wij zijn reeds een maandje getrouwd en hadden op onze dag de services van guestcamp ingehuurd. Dat is een ingerichte caravan als dagboekkamer, dus de gasten kunnen voor camera hun boodschap, gelukwensen of tips enzovoort uitspreken. Daarna zouden we een dvd krijgen met alle fragmenten. jaja jullie lezen het al 'zouden'. De avond zelf is dus alles niet kunnen doorgaan, omdat de camera niet werkte. De organisator Stijn verontschuldigde zich die avond en vertelde ons dat hij het voorschot onmiddellijk terug zou storten. We hadden dus 150€ voorschot in januari betaald. Op zich ok, dat kan gebeuren en hadden we er weinig moeite mee, alleen jammer dat we nu wel niets hadden, ook geen gastenboek, want dat hadden we niet voorzien.Nu reeds een maand verder hebben we ons voorschot nog steeds niet teruggezien. ik heb al 3 keer ZELF moeten bellen. De eerste keer een week na de trouw, om te vragen of hij ons rekeningnummer had. Dat had hij nog. Hij ging het in orde maken en hij zou ook nog een waardebon toesturen voor een nieuwe reservering aan de oude prijs, want hij was pas opgeslagen met zijn prijs. na 2 weken nog geen geld, dus nog eens gebeld, hij was op vakantie, net terug en zou morgen het geld storten. Weer een week later nog steeds geen geld, opnieuw gebeld, Na 5 keer voicemail, nam zijn vriendin of zo op. heb nog eens mijn zegje gedaan, en geeist dat het geld volgende week op mijn rekening staat, ander zou ik eens met een advocaat aan hun deur komen kloppen. Het maakt mij gewoon boos dat die mensen geen fantsoen hebben om ons geld onmiddellijk terug te storten. Ze moesten beschaamd zijn dat hun PRUL niet werkte en uit beleefdheid zelf even contact hebben op genomen na de trouw en in dezelfde week nog dat geld in orde hebben gemaakt.Dus wanneer je hun diensten wilt gebruiken, denk dan nog maar eens na over dit berichtje, want ik zou ze niet boeken als ik jullie was!!!Groeten Sylvia