Terug naar overzicht
wij gaan Barry White nemen met The first, the last, ... Dat is eens iets anders dan altijd die plakkers. Ik ga wel den dag zelf even oefenen of ik wel goed kan swingen met mijn kleed want anders gaan we over op een reserve nummer dat we eigenlijk nog nie hebben.Ben dus ook wel benieuwd naar andere openingsdansen.GroetjesMaya 06/08/2005
Wij nemen "Ik hoor bij jou" van Wim Soutaer. Héél mooi nummer!!Groetjes
Wij nemen ook eens iets heel anders : I'dont know much, but i know I love you - Linda RonstadtOok een heel mooi nummer, minder gekend
Wij nemen "one" van U2.Dit nummer geeft mij kippevel.Ik hoorde ook eens "into my arms" van nick cave: heel mooisucces
wij nemen Drops of jupiter van Train. Het is "ons liedje"Succes Davine
Wij nemen "From this moment on" van Shania Twain. Prachtige tekst en heel mooi liedje.
Hoiwij kiezen voor 'Come away with me' van Norah Jones. We dansen er de langzame wals op om een keertje iets anders te hebben.Reservelied is bij ons nog steeds "Wish you were here" van Pink Floyd, ook een zeer mooi nummer!GroetjesNathalie
Hallo Wendy,Ik ben op 10 juni getrouwd en wij hadden "Wat zie ik je graag" van Mozaïek.Groetjes Wendy
Ik was daarnet in een bruidsmagazine aan het bladeren, en kwam een pagina tegen waarop Dj's hun top 5 weergeven met openingsnummers. Ik geef er enkele:1. REM, Everybody hurts2. Live, They stood up for love3. Marco Borsato, Zij4. Céline Dion, My heart will go on5. Metallica, Nothing else mattersEen andere top5:1. Bryan Adams, Everything I do,...2. Bonnie Tyler, Total eclipse of the heart3. Metallica, Nothing else matters4. John Bon Jovi, Bed of roses5. Koen W & Sarah, You are the reasonNog een top 5:1. Ronan Keating, When you say nothing at all2. Shania Twain, From this moment on3. Marco B & Sita, Lopen op het water4. Frankie Goes to Hollywood, The power of Love5. Clouseau, Heb ik ooit gezegdEn de laatste top 5:1. Shania Tain, From this moment on2. Koen & Sarah, You are the reason3. Metallica, Nothing else matters4. Axelle Red, Parce que c'est toi5. R. Kelly, If I could turn the hands of timeVoila, dat zijn ze... hopelijk heb je er wat aan. Ons nummer ? Het staat er zeker tussen.Groetjes,Tine
hoiwij nemen 'up where we belong' van Joe Cocker en Jennifer Warnes. Op adagioceremonie staat een hele lijst met liedjes. Wij hebben nog getwijfeld voor 'Have I told you lately' in de versie van Rod Steward. succes ermee!Gaelle
de onze wordt 'crazy for you van Madonna....
Wij trouwen binnen 60 dagen en geraken er ook maar niet uit welke het wordt. Toch moeten we het zlef aanvoelen vind ik en niet zomaar de openingsdans van iemand anders "pikken"
Bedankt iedereen voor jullie berichtjes!Kirsten, het is helemaal niet de bedoeling om iemands openingsdans te "pikken". Wij hebben enkele speciale nummers en het zal één van die nummers worden. Ik wou gewoon eens horen welke openingsdans iemand neemt. En waarschijnlijk kiezen we voor een nummer dat het minst (hier nog niet zelfs) voorkomt.
hoi,Wij hadden als openingsdans 'Shine your loving light on me' van Paul Michiels. Dit is een onbekend liedje, maar het staat op de soundtrack van Team Spirit. Het was echt een prachtige openingsdans en we hebben veel positieve commentaar gekregen. Bovendien is de tekst ook toepasselijk, want veel mooie trage liedjes gaan over gebroken harten en dat kan toch niet op een trouw?Nog veel plezier!