TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
karolien
|
13-1-2009 14:55:44
wij hadden op onze trouwdag i belong to you en vond fet een fantasitsch nummer krijg en er nog steeds kippevel van als ik het liedje hoor
|
|
danitsja
|
13-1-2009 15:38:48
ik wou ook i belong to you van anastacia maar mn wederhelft dan terug niet:p nu zijn we nog altijd liedjes aan het zoeken maar ik heb al een hele lijst die mn vriend dan maar moet beluisteren:p ik dacht aan dat liedje van top gun als hij daar met zn moto wegrijd:d
|
|
Sylvie
|
13-1-2009 18:59:31
@Karolien
Hebben jullie dan een speciale dans daarop gedaan of eerder gewoon geslowd? Staat jullie dans eventueel op Youtube?
Groetjes
|
|
Carolina
1-8-2009
|
14-1-2009 16:30:56
Schoon lieke. Hier kunt ge goe op dansen hoor. Dat van Michael Bublé gaat moeilijker zijn. Da van Anastacia en Eros Ramazotti is een school lieke maar ondertussen al wel hééél veel gebruikt als openingsdans. Kunt ge een mars dansen? Man begint met links: voor, voor, zij, sluit, achter, achter, zij, sluit. Telkens andere voet pakken. Voor de vrouw: met rechts beginnen dan: achter, achter, zij, sluit, voor, voor, zij, sluit. Een mars dat zijn zo van die liekes als frans bauer enzo, van die ambiance liekes. Maar ge kunt hier perfect een trage dans van maken. Wat meer heup wiegen en af en toe eens wat afwijken van je routine, misschien een draaike voor de vrouw, en je bent vertrokken. Als je echt danslessen wilt, begin dan op tijd. Privé lessen zijn ook niet goedkoop, gemakkelijk 50 euro per uur. groetjes, Carolina Wij zijn er ook nog niet uit hoor.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|