Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

indeling trouw

13-1-2009 16:01:08
hallo,
ik trouw in juni 2010 maar hou me er al volop mee bezig ;) nu vroeg ik mij af hoe ik best de verdeling zou maken stadhuis kerk dan foto's gaan trekken en dan naar de receptie? ik heb geen ervaring en moet het ook heel alleen doen help dus:d tips welkom danitsjake@gmail.com

danitsja

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 577

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-1-2009 18:06:06

Bij ons trouwen we om 11u voor het stadhuis, dan doen we een huifkartocht terwijl we ondertussen foto's nemen en picknicken. Om 15u trouwen we voor de kerk. Wij hebben geen receptie, iedereen komt naar het avondfeest of dansfeest.

Groetjes!

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik13-1-2009 18:21:58

Het hangt ervan af om welk uur je trouwt in 't stadhuis en kerk. Wij trouwen om 11u in 't stadhuis, nadien is er een huwelijksplechtigheid in onze feestzaal , dan eten we daar met ouders en getuigen. Tijd om foto's te nemen, receptie om 17u30 en avondfeest om 20u.

danitsja

Meld misbruik13-1-2009 18:25:15

bedankt voor de reacties wij weten nog geen uur moeten deze nog zeggen daarom ook dat ik deze vraag stel om me te helpen het uur te bepalen groetjes

Tessa
22-8-2009
 Meld misbruik13-1-2009 22:04:53

Hier om 10.30h gemeentehuis,11h kerk (vlak tegenover elkaar) dan naar de feestzaal met de suite om te lunchen,ik en m'n man gaan dan foto's nemen en om 18.30h beginnen we de gasten voor het avondfeest te ontvangen met een aperitiefje.

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...