Terug naar overzicht
hey daar,ik zou daar niet naartoe gaan. Er is al heel veel slechte commentaar over gegeven op deze site. Je moet maar eens tussen de oude berichten kijken. Dit doe je door bovenaan in de balk (naast het woord google) bruidsparadijs in te tikken en dan aan duiden "op deze site".groetjesImke
Hey Ivette,Het Bruidsparadijs in Merksem is geen aanrader, het BruidsHUIS op de Bredabaan echter wel vind ik. Supervriendelijke mensen. Wij hebben daar mijn kleed besteld en de suitekledij van mama en schoonmama. Zeer tevreden over de service.Ook Cermo in Turnhout is een aanrader!groetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Zeker niet gaan, weet van een oud verkoopster daar dat ze daar echt niet zuiver omgaan met de bruidjes...En mijn schoonzusje haar kleed kwam van daar en was zeker niet in orde...Maar bruishuis in Merksem heb ik ook al veel positieve commentaar over gehoord van vriendinnen die daar geweest zijn.Zelf ben ik bij le chapeau geweest en tot nu toe nog content:)Veel succes
ik heb men kleed daar besteld en ik ben mega content van het personeeler is voldoende tijd genomen om al de kleedjes te passen en nogmaals en nogmaalsiedereen heeft mee staan kijken en beslissen dus ik kan er eigenlijk geen slecht woord over zeggenmaar toch zeker eerst eens een afspraak maken want dan hebben ze meer tijd voor jouze rekenen toch gemakkelijk 2 uurtjes ervoor uit
ik heb mijn kleed daar gaan halen was tevreden over 1bepaalde naaister maar over een marokaanse medewerkster heb ik dan weer geen goed woordals er je iets niet zint dit zeker zeggen niet bang wezen je mening door te drijvenxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Ik zou er zeker niet naartoe gaan; ik had op de trouwbeurs in Antwerpen een kaartje van daar gekregen en toen zag hun stand er heel professioneel uit maar toen we daar naartoe gingen kon ik mijn ogen niet geloven; zoveel rommel en lelijke dingen onder 1 dak ! Ik heb er wat rondgewandeld, 't was toen opendeurdag en toen ik naar buiten wou gaan kwam er een verkoopster vragen (wel redelijk vriendelijk) welke jurk ik wou passen en ik heb toen eerlijk geantwoord dat ik maar 1 (jawel één) jurk had gezien die ik te doen vond, maar niet zo danig de moeite dat ik hem wou aandoen bekeek ze me wel alsof ik een hopeloos geval was ! ha haTerwijl het wel aan hun collectie lag (nu ja, ik heb m'n jurk al hoor maar ik wou eens gaan zien voor de suite eventueel)Zeker geen aanrader en idd al veel slechte dingen over gelezen op dit forum; bespaar je je tijd en ga naar beter winkels zou'k zeggen.Groetjes, Nathalie 04/04/2009
ben er gisteren gaan passen en ik moet zeggen.ze zijn er heel vriendlijk ze zijn met mij welgeteld 5u bezig geweest en de verkoopster bleef maar lachen.Heb al andere dingen gehoord over farah love.Ze hebben verschrikkelijk veel keuze.Ik vind dit een aanrader...