Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben onze ringen daar besteld, we gaan ze volgende maand halen. We hebben een voorschot van 200 euro betaald. Of ze goed blijven, weet ik dus nog niet, maar het is witgoud en zou dus zo moeten blijven hé.Valerie
Onze ringen zijn ook van Wim. Wij hebben ze a een tijdje liggen maar nog niet gedragen. Hebben voorschot betaald bij bestelling en de rest bij ophaling. Hij heeft toen wel gezegd dat we gerust mochten langskomen om eens op 'onderhoud' te komen of als er iets zou zijn ofzo dus mocht er al iets aan komen hebben ze daar wel een goeie service denk ik. Mijn nichtje heeft ook ringen van hem en is bijna 2 jaar getrouwd. 't Ziet er nog steeds heel mooi uit!GRoetjes,Amaryllis07-08-2009
onze ringen komen ook van wim meeussen en we mogen ze in maart gaan halen.toen we ze kochten vroeg ze om een voorschot van 100€. Het zijn wit gouden
Ik heb de mijne nog niet zo lang, maar ik verwacht wel dat gouden ringen lang mooi blijven. Af en toe leg ik hem wel in een ultrasoonbadje om te kuisen. Maar mijn man doet dat nooit en die is ook nog mooi. Voorschot was 100euro en de ringen waren 1100.
wij hebben onze ringen vorig jaar bij AURA gekocht - zij verdelen Nico Taeymans en is vergelijkbaar met Wim Meeuwsen en ik moet zeggen dat ze heel mooi blijven