Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wim meeussen

13-1-2009 16:38:44
Hallo,

Iemadn ervaring met de ringen van Wim Meeussen?
Blijven ze mooi na een tijd te dragen?

Moet je een voorschot betalen als je er besteld?

Groetjes,

Katleen

katleen
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 571

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik13-1-2009 17:30:21

Hallo,
Wij hebben onze ringen daar besteld, we gaan ze volgende maand halen. We hebben een voorschot van 200 euro betaald. Of ze goed blijven, weet ik dus nog niet, maar het is witgoud en zou dus zo moeten blijven hé.

Valerie

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik13-1-2009 17:30:28

Hallo,
Wij hebben onze ringen daar besteld, we gaan ze volgende maand halen. We hebben een voorschot van 200 euro betaald. Of ze goed blijven, weet ik dus nog niet, maar het is witgoud en zou dus zo moeten blijven hé.

Valerie

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik13-1-2009 17:30:33

Hallo,

Valerie

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik13-1-2009 18:44:47

Onze ringen zijn ook van Wim. Wij hebben ze a een tijdje liggen maar nog niet gedragen. Hebben voorschot betaald bij bestelling en de rest bij ophaling. Hij heeft toen wel gezegd dat we gerust mochten langskomen om eens op 'onderhoud' te komen of als er iets zou zijn ofzo dus mocht er al iets aan komen hebben ze daar wel een goeie service denk ik. Mijn nichtje heeft ook ringen van hem en is bijna 2 jaar getrouwd. 't Ziet er nog steeds heel mooi uit!

GRoetjes,

Amaryllis
07-08-2009

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik13-1-2009 20:20:33

onze ringen komen ook van wim meeussen en we mogen ze in maart gaan halen.
toen we ze kochten vroeg ze om een voorschot van 100€. Het zijn wit gouden

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-1-2009 13:34:23

Ik heb de mijne nog niet zo lang, maar ik verwacht wel dat gouden ringen lang mooi blijven. Af en toe leg ik hem wel in een ultrasoonbadje om te kuisen. Maar mijn man doet dat nooit en die is ook nog mooi.
Voorschot was 100euro en de ringen waren 1100.

Cecile

Meld misbruik20-1-2009 11:03:05

wij hebben onze ringen vorig jaar bij AURA gekocht - zij verdelen Nico Taeymans en is vergelijkbaar met Wim Meeuwsen en ik moet zeggen dat ze heel mooi blijven

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...